صفحه نمایشگر Ergo ال جی
اخبار لوازم خانگی

صفحه نمایشگر Ergo ال جی روانه بازار هند می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی الکترونیک به خاطر نمایشگرهای با کیفیت و محصولات کاربردی در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی الکترونیک به خاطر نمایشگرهای با کیفیت و محصولات کاربردی در عین حال زیبای خود مشهور است. در همین راستا اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است صفحه نمایشگر Ergo ال جی روانه بازار هند می شود.

صفحه نمایشگر Ergo ال جی از یک مانیتور 31.5 اینچی با وضوح 3840 * 2160 پیکسل استفاده می کند. همچنین از HDR10، دقت رنگ  95% DCI P3، زمان پاسخ 5 میلی ثانیه و روشنایی 350nits پشتیبانی می کند.

صفحه نمایشگر Ergo ال جی

صفحه نمایشگر های سری Ergo ال جی برای اولین بار در نمایشگاه  CES 2020 رونمایی شد و قرار بر این بود تا در مدل های 32 اینچ و 27 اینچی ارائه شود. مانیتور سری Ergo به یک پایه جهت صرفه جویی در فضا مجهز شده به این صورت که پایه C-Clamp مانیتور به میز شما می چسبد. این پایه می تواند به سمت بیرون امتداد داشته باشد یا در نزدیکی دیوار قرار گیرد علاوه بر این می تواند تا سطح چشم کاربر بالا برود یا به سمت میز پایین بیاید. حتی می تواند در خلاف جهت بچرخد تا کاربران در محل کار بتوانند اطلاعات مورد نظر را به همکاران خود که در کنارشان نشسته اند نمایش بدهد. در واقع می تواند در یک ارتفاع، فاصله و زاویه مناسب برای استفاده راحت تر قرار گیرد.

صفحه نمایشگر Ergo ال جی

علاوه بر این، ال جی در این صفحه نمایشگر خود  یک راه حل بسیار سریع برای انتقال داده ها و شارژ لپ تاپ را عرضه نموده، این راه حل کابل USB-C One است. این مانیتور دارای دو بلندگو وات داخلی بوده و از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. همچنین به دو پورت HDMI، یک درگاه Display و یک خروجی برای هدفون مجهز شده است.

مانیتور LG 4K  با قیمت  59999 روپیه در بازار هند به فروش خواهد رسید که این عدد معادل 822 دلار بوده و از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون و همچنین فروشگاه های آفلاین در دسترس است.

صفحه نمایشگر Ergo ال جی

هاك هیون كیم؛ مدیر عامل سرگرمی در خانه ال جی الکترونیك اظهار داشت كه قرنطینه ناشی از همه گیری ویروس كرونا باعث شده تا اکثر مردم بیشتر وقت خود را در اتاق کار خود بگذرانند. وی خاطرنشان کرد این امر منجر به افزایش رعایت نکات بهداشتی شده و همچنین بر بهره وری کارمندان نیزتأثیر گذاشته است. وی سپس افزود که صفحه نمایشگر Ergo ال جی به طور ویژه طراحی شده است تا به کاربران کمک کند حداکثر بهره وری و کارایی را در این دوره تجربه کنند زیرا این محصول به کاربران امکان می دهد میز کار خود را خود را انحصاری کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟