اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو
اخبار لوازم خانگی

اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو را از آن خود کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو را کسب کرد و این جوایز به محصولاتی مانند یخچال ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو را کسب کرد و این جوایز به محصولاتی مانند یخچال FAB38، اجاق گاز صفحه ای و هود یکپارچه این برند ایتالیایی رسیده است.

اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو را دریافت کرد

یخچال FAB38 به دلیل طراحی منحصر به فرد، بی نظیر و فناوری های نوآورانه ای که برای صرفه جویی بهینه و بهره وری انرژی طراحی شده اند، مورد تقدیر قرار گرفته است. اجاق گاز صفحه ای با هود یکپارچه دارای یک فن قدرتمند و چهار منطقه پخت و پز با 9 سطح تنظیمات جایزه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین یخچال FAB اسمگ رونمایی شد

اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو

جیم کالوتئوس، مدیر عامل نمایندگی اسمگ در استرالیا درمورد برنده شدن این جایزه گفت: “اسمگ با داشتن 70 سال سابقه کاری و طراحی منحصر به فرد بیش از هر چیز دیگری به افراد در خانه هنگام پخت و پز کمک می کند. ما بسیار مفتخریم که برای نهمین بار متوالی توسط این موسسه معتبر طراحی در زمینه نوآوری های برجسته و طراحی انتخاب می شویم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 را از نزدیک ببینید

اسمگ جوایز طراحی برتر شیکاگو

معیارهای جوایز Good Design که توسط هیئت داوران بین المللی متشکل از طراحان، معماران و مدیران خلاق برجسته ساخته شده است ، نوآوری هایی را در عملکرد، سازگاری با محیط زیست، زیبایی شناسی، محتوای نمادین و احساسی به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ معرفی شد

شیکاگو آتنایوم 900 پروژه برتر از 48 کشور با مشارکت را انتخاب کرد. اسمگ در مجموع 9 جایزه Good Design با دو وسیله موجود در استرالیا دریافت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟