اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی احتکار شده در روانسر به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده در روانسر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده در روانسر به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد. سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس روانسر از وجود یک انبار محل احتکار لوازم خانگی در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی روانسر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی چهار دستگاه یخچال فریزر، چهار دستگاه لباسشویی و اجاق گاز، ۳۶ دستگاه جاروبرقی، ۱۳ دستگاه چای ساز و توستر و تعداد زیاد دیگری کالا مانند ظرف و ظروف، سینی، پارچ و لیوان، فنجان و قوری و میز تلویزیون کشف شد.

سردار جاویدان ارزش لوازم خانگی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق را جزو مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟