افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی کرمانشاه
اخبار لوازم خانگی

افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی کرمانشاه از هفتم بهمن ماه با حضور تولیدکنندگان داخلی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه لوازم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی کرمانشاه در هفتم بهمن ماه خبر داد و گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات داخلی در بخش لوازم خانگی است.

او گفت : در این نمایشگاه ۶۰ شرکت تولید کننده از استان‌های اردبیل، اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، تهران، قم و کاشان محصولات خود را در زمینه یخچال، لوازم آشپزخانه، لوستر، فرش، تابلو فرش، سرویس خواب به نمایش می‌گذارند.

او افزود: در این نمایشگاه ۸۰ درصد کالا‌ها ایرانی است و با توجه به شعار امسال که جهش تولید نامگذاری شده سعی کرده ایم با حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد بستر مناسب برای فروش محصولات زمینه‌ای فراهم نماییم که صاحبان صنایع بتوانند اجناس تولیدی خود را با قیمت مناسب و با تخفیف نمایشگاهی حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد به مشتریان عرضه کنند تا زمینه‌ای برای استقبال هر چه بیشتر همشهریان عزیز از کالای ایرانی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امامی نیا با اشاره به اینکه کالا‌ها به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان و بدون واسطه عرضه می‌شود، افزود: نمایشگاه لوازم خانگی از ۷ بهمن ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی کرمانشاه دایر است و غرفه‌داران از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰ محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش می‌گذارند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز در این بخش را با برخورداری از تخفیفات نمایشگاهی تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟