بهترین گجت های خانه هوشمند
ال کا تاپ

هفت تا از بهترین گجت های خانه هوشمند از نگاه کارشناسان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی دهه گذشته ما شاهد بوده ایم که طیف وسیعی از لوازم خانگی هوشمند موجود در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی دهه گذشته ما شاهد بوده ایم که طیف وسیعی از لوازم خانگی هوشمند موجود در بازار به سرعت در حال گسترش است. در خانه خود از هر وسیله ای که استفاده روزمره دارد نام ببرید و احتمال وجود نسخه هوشمند آن بسیار زیاد است. اگر به فکر تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند هستید یک سری وسایل ضروری خانه هوشمند وجود دارد که لازم است آن را تهیه نمایید. در این متن با هفت تا از بهترین گجت های خانه هوشمند آشنا خواهید شد تا بتوانید به راحتی یک خانه معمولی را هوشمند کنید.

ردیاب Tile Mate

بهترین گجت های خانه هوشمند

همه چیز در خانه نمی تواند به طور خودکار هوشمند باشد و بسیاری از چیزها ممکن است به طور عجیبی به خصوص در خانه گم می شوند. در این شرایط است که ردیاب Tile Mate می تواند به شما کمک کند. این گجت به گونه ای طراحی شده تا بتواند در محیط های شلوغ و بسته جسم گم شده را رد یابی کند به همین خاطر جزو یکی از بهترین گجت ها برای خانه هوشمند به شمار می آید. زمانی که این ردیاب دستور ردیابی جسم مورد نظر را از طریق کاربر دریافت می کند می توانند از طریق بلوتوث نیز کار کند تا در صورت نیاز به یافتن کلیدها ، ریموت تلویزیون یا هر چیز دیگری بپردازد.

ساعت دیواری اکو

بهترین گجت های خانه هوشمند

بسیاری از لوازم خانگی هوشمند امروزی شبیه وسایلی است که در فیلم های علمی تخیلی دهه 1980 وجود داشت نیست، البته برخی از آنها شباهت زیادی با یکدیگر دارند. ساعت دیواری اکو ظاهرا یک ساعت دیواری استاندارد با سبک آنالوگ کلاسیک است اما می تواند به راحتی کل خانه را مدیریت کند و حتی تمام کار های خانه را برنامه ریزی کند تا هر چیزی سر موقع انجام شود. با وسیله ساعت دیواری اکو می توانید تایم مورد نظرتان را برای زنگ آلارم نام گذاری کنید، از طریق سایر دستگاه های دارای دستیار صوتی آمازون الکسا به این ساعت متصل شوید و بنابراین می توانید زمان بازی کودک خود را با تبلت و گوشی محدود کنید یا مطمئن شوید که کسی از وسایل شما سواستفاده و کلاه برداری نمی کند.

آمازون اکو شو 5

بهترین گجت های خانه هوشمند

آمازون اکو شو 5 می تواند در اتاق خواب شما به عنوان یک زنگ آلارم عمل کند اما این تنها قابلیت آمازون اکو شو 5 نیست. این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا به شما کمک کند تا کنار تخت شما قرار بگیرد و در کمال آرامش با اتصال به دستیار صوتی Alexa امکان کنترل خانه هوشمند، نظارت بر اتاق و موارد دیگر را فراهم کند. این هم یکی از ارزان ترین و بهترین گجت های خانه هوشمند است که کمتر از 130 دلار قیمت دارد. اما اگر سریع تر اقدام به خرید کنید در حال حاضر می توانید با قیمت 99 دلار آن را تهیه کنید.

ترازو بدن هوشمند Withings Body Weight and BMI scales

بهترین گجت های خانه هوشمند

آیا تا به حال فکر کرده اید که از وای فای برای حفظ وزن بدن سالم کمک بگیرید؟ اینجاست که ترازو بدن هوشمند Withings Body Weight and BMI scales در بین بهترین گجت های خانه هوشمند خود را نشان می دهد. اگر دقیق تر راجع به این ترازو توضیح دهیم باید بدانید گجتی که روی آنها قدم می گذارید به شما این امکان را می دهد به راحتی طیف وسیعی از آمار سلامتی بدن خود و هفت نفر از اعضای خانواده را بررسی و ذخیره نمایید. بررسی و ارزیابی وزن دوران بارداری تز دیگر قابلیت های این ترازو هوشند است.

روتر Linksys Velop

بهترین گجت های خانه هوشمند

اکثر لوازم خانگی هوشمند به اتصال Wi-Fi متکی هستند و به کمک اینترنت وظیفه خود را انجام می دهند. اگر چه برخی از آنها با اترنت کار می کنند. هنگام ورود و انتشار امواج وای فای به داخل خونه ممکن است با دیوار های موجود در خانه تداخل پیدا کند و اتصال به اینترنت در تمام نقاط خانه امکان پذیر نباشد. اگر قصد ساخت یک خانه هوشمند دارید استفاده از سیستم روتر Linksys Velop می تواند واقعاً کمک کند و گسترش شبکه اینترنتی را به گونه ای آسان تر می کند که حداکثر بهره وری را از اینترنت داشته باشید. پخش Netflix در اتاق خواب، بازی های ویدیویی در اتاق نشیمن، استفاده از لوازم هوشمند در آشپزخانه تمام و هزار کار دیگر در نقاط مختلف خانه انجام می شود که همه آنها نیازمند دسترسی به اینترنت است. روتر Linksys Velop به شما کمک می کند تا آن را در سه قسمت از خانه نصب کنید تا پوشش وسیع حتی برای بزرگترین خانه ها نیز فراهم شود.

لامپ هوشمند Hue فیلیپس

بهترین گجت های خانه هوشمند

لامپ هوشمند Hue فیلیپس فقط یک لامپ معمولی نیست که در یک رنگ خاموش و روشن شود. بلکه می تواند یک لامپ های رنگی برای مناسبت خاص، روشنایی در مناطقی که نیاز به محافظت و حفظ امنیت دارد. علاوه بر این، قابلیت  روشن کردن چراغ ها هنگام بازگشت به خانه  یا اگر مجبور به انجام انجام کاری در اواخر شب هستید بدون نیاز به دسترسی کلید پریز می توان آن را روشن کرد. سیستم Philips Hue یک هاب مرکزی را شامل می شود که مجموعه ای از انواع نور، نور پس زمینه و موارد دیگر را در بر می گیرد. همچنین با پشتیبانی از همه دستیارهای هوشمند باعث می شود تا به سرعت فراموش کنید که سوئیچ های نور واقعی کجا هستند.

سیستم قفل هوشمند آگوست

بهترین گجت های خانه هوشمند

سیستم قفل هوشمند آگوست نه تنها به دلیل یکپارچه سازی هوشمندانه از پکیج متمایز ساخته شده است این به این معنا بوده که  یک قفل در است که به لطف پشتیبانی الکسا می توانید با صدای خود آن را باز کنید در حالی که نصب آن نیز آسان است. اگر خانه شما اجاره ای بوده و برای راه اندازی قفل جدید نیاز به سوراخ های زیاد یا از بین بردن پایه های قفل قدیمی دارید اصلا نگران نباشید زیرا برای نصب سیستم قفل هوشمند آگوست نیازی به سوراخ کردن نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟