بهترین راهنما برای خرید لوازم خانگی
رپرتاژ

بهترین راهنما برای خرید لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر قصد خرید لوازم خانگی از بازار ایران را داشته اید، میدانید که هنگام انتخاب با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر قصد خرید لوازم خانگی از بازار ایران را داشته اید، میدانید که هنگام انتخاب با مشکلاتی مواجه خواهید شد و نمیدانید که از بین محصولات کدام برند را انتخاب نمایید! بین انتخاب برندهای داخلی و خارجی تردید دارید و دوست داشتید به جای تبلیغ آن محصول توسط فروشنده یا فروشگاه های اینترنتی از مصرف کننده سوال نمایید تا از تجربه آن ها برای انتخاب بهترین برند استفاده نمایید.

شاید برای شما جذاب باشد که نظر تعمیرکار هم به عنوان بهترین راهنما برای خرید لوازم خانگی داشته باشید و یا با یک سایت بی طرف آشنا شوید و از مقاله های جذاب جهت مقایسه برندها و نظرات مردمی در قسمت دیدگاه مقاله ها بهره مند شوید.

به خواندن ادامه دهید تا با این سایت جذاب بیشتر آشنا شوید.

هنگام خرید لوازم خانگی چگونه بهترین برند را انتخاب نماییم؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که؛ هنگام خرید لوازم خانگی چگونه بهترین برند را انتخاب نمایید، بهتر است به مواردی که در ادامه به شرح آن ها میپردازیم توجه نمایید.

اجازه دهید با یک مثال شروع کنیم. شاید برند امرسان در تولید یخچال موفق باشد اما در دستگاه های شوینده شاید این موفقیت را به دست نیاورد یا برند بوش شاید در دستگاه های شوینده موفقیت چشمگیری داشته باشد و در دنیا با این لوازم خانگی، برند خود را مطرح کرده باشد، اما در دستگاه های برودتی به مانند یخچال نتوانسته باشد نظر مصرف کنندگان را جلب نماید.

بنابراین هنگام خرید یک محصول تنها به برند آن توجه ننمایید. بهتر است به برند همراه با محصول دقت نمایید تا تبلیغات به اشتباه شما را گمراه نکند. توجه داشته باشید که بسیاری از مصرف کنندگان در ایران از بیشتر محصولات فلر رضایت حداکثری دارند. اما آیا این رضایت در ارتباط با جاروبرقی این برند هم صدق میکند یا خیر؟

همچنین اگر ساکن ایران هستید بسیار حائز اهمیت است که هنگام خرید لوازم خانگی برندی را انتخاب نمایید که قطعات جانبی و مصرفی آن توسط شرکت وارد کننده تامین شود و اگر محصول انتخابی شما به صورت قاچاق وارد ایران شده باشد و هیچ نماینده رسمی نداشته باشد، شک نکنید در حین مصرف با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد.

به کدام برندهای خارجی برای خرید لوازم خانگی در ایران میتوان اعتماد کرد؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به کدام برندهای خارجی برای خرید لوازم خانگی در ایران میتوان اعتماد کرد؟ اگر بخواهیم در یک جمله به پاسخ این سوال بپردازیم باید برندهایی را که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در کشورمان هستند را معرفی نماییم.

اگر نمیدانید که یخچال فریزر، ساید بای ساید، چایساز، قهوه ساز یا … از چه برندی بخرید یا فقط کیفیت آن برای شما مهم است و به فردای آن فکر نمیکنید بهتر است به موارد زیر توجه نمایید:

  • شاید بسیاری از برندهای خارجی که در ایران دارای نمایندگی نیستند از کیفیت بالایی برخوردار باشند، اما به دلیل عدم حضور نمایندگی در این کشور، دردسرهای خود را به همراه خواهند داشت.
  • بسیاری از مصرف کنندگان چایساز فلر رضایت حداکثری از این محصول دارند، اما بعد از شکستن قوری چایساز این رضایت حداکثری به حداقل خود میرسد. چونکه لوازم یدکی این برند به مانند قوری به راحتی یافت نمیشود و با قیمت گزافی در بازار با مدل های اصل و تقلبی به فروش میرسد.
  • ساید بای ساید جنرال الکتریک واقعا یک دستگاه عمری است و از این محصول میتوان به عنوان یک یخچال بی نظیر نام برد. اما لوازم جانبی آن به مانند قفسه ها و حتی لوازم فنی به مانند فن اصلی به راحتی در بازار یافت نمیشود و استفاده از این محصول بی نظیر را برای مصرف کنندگان در ایران سخت نموده است.
  • آیا میدانید اگر جامیوه ای یخچال فریجیدر شما بشکند، جایگزین آن کار سختی است؟
  • آیا میدانید اگر قوری قهوه ساز مباشی شما ترک بردارد، جایگزین اصل آن کار سختی است؟
  • آیا…

انتخاب بهترین راهنما در اینترنت برای خرید لوازم برقی آشپزخانه و منزل

انتخاب بهترین راهنما در اینترنت برای خرید لوازم برقی آشپزخانه میتواند کمی دشوار یا گیج کننده باشد. ما در این بخش به نکاتی مهم جهت انتخاب بهترین راهنمای برای خرید لوازم خانگی یا لوازم برقی آشپزخانه میپردازیم.

  • اگر به دنبال خرید لوازم برقی برای آشپزخانه یا منزل خود هستید حتما از تجربیات دیگران استفاده نمایید.
  • بهتر است با یک تعمیرکار مشورت نمایید تا تجربیات خود را در حین تعمیر آن برند در اختیار شما قرار دهد.
  • به اعتبار شرکت خدمات پس از فروش یا گارانتی محصول اهمیت دهید.

با اهمیت به 3 نکته ذکر شده در بالا به راحتی میتوانید بهترین خرید را داشته باشید و سالیان سال از محصول خود استفاده نمایید.

حالا سوال مهم اینجا است که؛ چگونه به بررسی موارد بالا بپردازیم؟! بهترین راهنما برای خرید لوازم خانگی و برقی آشپزخانه و منزل سایت آی پی امداد میباشد، چرا؟

چونکه:

  • آی پی امداد یک فروشگاه لوازم خانگی نیست.
  • آی پی امداد یک سایت بی طرف است که از خرید شما هیچ منفعتی نمیبرد.
  • این سایت به مقایسه قیمت و کیفیت محصولات و برندهای مختلف پرداخته است.
  • ipemdad یک سایت خدماتی است که با بهره گیری از تجربیات تکنسین های خود به بررسی محصولات مختلف میپردازد.
  • در انتهای هر مقاله، یه طور مثال مقاله “یخچال فریزر یا ساید بای ساید چی بخریم؟” میتوانید از دیدگاه های کاربران و تجربیات آن ها استفاده نمایید.
  • یک بخش پرسش و پاسخ جذاب دارند که میتوانید در آن قسمت به سوالات خود در زمینه راهنمای لوازم خانگی بپردازید و منتظر پاسخ کارشناسان در آن حوزه باشید.
  • همچنین کلی موارد آموزشی در حوزه انواع برندهای لوازم خانگی در این سایت موجود میباشد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟