قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل گوشی تلفن ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و لوازم خانگی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی کرمانشاه در هنگام گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان که با سرعت زیادی در حال خروج از شهر بود، مشکوک شدند،  ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند در نزدیکی شهر “ماهیدشت” از توابع شهرستان کرمانشاه خودروی متواری را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آورند و به کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق رسیدند.

او گفت : در بازرسی‌های انجام شده ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۵۸ عدد لوازم خانگی نظیر تلویزیون، آبگرمکن و بخاری گازی، پتو، انواع شیرآلات و حدود ۴۵ هزار عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

جاویدان افزود : ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال است که در این راستا راننده خودرو دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی داده شد.

او با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان کالا و احشام قاچاق در استان کرمانشاه کشف شده است از رشد ۱۵۴ درصدی ارزش کشفیات انجام شده نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در کرمانشاه و دستگیری ۴ سارق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان ۴ سارق حرفه‌ای دستگیر و از آن‌ ها ۲۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

علیرضا دلیری گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات آن، گوشی تلفن همراه و سرقت از معابر و اماکن عمومی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

دلیری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خودرو و قطعات آن و گوشی موبایل اعتراف کردند، افزود : خودروی مسروقه هم که یک دستگاه پراید بود کشف شد.

او افزود : ماموران کلانتری ۱۷ بعثت نیز با افزایش گشت‌های هدفمند خود ۲ سارق را حین سرقت علمک گاز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

دلیری گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت معابر و اماکن عمومی در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟