قاچاق و پدیده‌ای به اسم لوازم خانگی بانه‌ای
اخبار لوازم خانگی

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در کوهدشت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینر و کشف محموله لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینر و کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کوهدشت خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در سخنانی بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با کالاهای خارجی قاچاق، مأموران انتظامی کوهدشت در محور خوزستان به کوهدشت یک دستگاه تریلی کانتینر را توقیف و محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۹۳ دستگاه جاروبرقی، آبمیوه گیری ، چای ساز، ماشین ظرفشویی و کولرگازی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش مهر، سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مأموریت های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت و قاطعیت در جهت رشد اقتصاد داخلی با این پدیده شوم برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟