رسیدن به آرامش در خانه هوشمند
خانه هوشمند

4 روش موثر برای رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیریت در انجام امور خانه، کار، مدرسه و آشپزی توسط گوشی هوشمند به ما نشان ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیریت در انجام امور خانه، کار، مدرسه و آشپزی توسط گوشی هوشمند به ما نشان که خانه هوشمند می تواند در رسیدگی به تمامی کارها در خانه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا کمک شایانی بکند. رسیدن به آرامش در خانه هوشمند از اصل های مهمی است که هر کاربری از خانه و لوازم خانگی هوشمند خود انتظار دارد. در ادامه روش هایی موثر برای رسیدن به آرامش در خانه هوشمند را برای شما مخاطبان عزیز بازگو می کنیم.

روش هایی موثر برای رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

بیشتر بخوانید:

هفت تا از بهترین گجت های خانه هوشمند از نگاه کارشناسان

در هر خانه هوشمندی لوازمی وجود دارد که به کاربران کمک می کند از روز کاری خود بیشترین بهره را ببرند و بین کار و تفریح خود مرز مشخصی قائل شوند. در ادامه این بخش 5 راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا در خانه هوشمند خود به آرامش برسید.

رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

لامپ هوشمند Wyze

بیشتر بخوانید:

باشگاه ورزشی خانگی NordicTrack Vault تحقق ورزش آسان در خانه

نورپردازی در خانه یکی از قابلیت های در حال توسعه خانه هوشمند بوده که دارای گزینه های هنری و رنگی است. بسیاری از لامپ های هوشمند Wyze از قیمت های مقرون به صرفه و همراه با ویژگی های مفید بهره می برند. از قابلیت های این لامپ هوشمند می توان به تنظیم دما و کم و زیاد کردن نور لامپ اشاره کرد که برای یک شب گرم و دنج مناسب است و فقط 8 دلار قیمت دارد.

رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

لامپ هوشمند Wyze قابلیت پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا را داراست که تقریبا ترکیب بلندگوهای هوشمند و چراغ های هوشمند می توانند به زیبایی فضای خانه شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

خانه هوشمند هایر با کاهش سوددهی روبرو شد

اسپیکر هوشمند HomePod Mini

موزیک های آرام که توسط اسپیکرهای هوشمند پخش می شوند برای تنظیم تایمر، شنیدن پیش بینی هوا و یادگیری حقایق جالب بسیار مناسب هستند و می توانند به عنوان یک دستگاه صوتی آرامش بخش مورد استفاده کاربران قرار گیرند.

رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

این اسپیکر هوشمند با عنوان HomePod Mini و قیمت 100 دلار به فروش می رسد و از نظر کارشناسان به عنوان بهترین بلندگوی کوچک هوشمند شناخته شده است. اپل دارای مجموعه ای از Ambient Sounds بوده که شامل صداهای باران، جنگل، اقیانوس و غیره می شود و فقط کافیست کاربر بگوید: “هی سیری، صداهای جنگل را پخش کن.”

بیشتر بخوانید:

بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند کدامند؟

دستیار صوتی Amazon Echo نسل چهارم

اگر می خواهید تکنیک های جدید آرام سازی را امتحان کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، الکسا آماده کمک است. برای شروع می توانید از دستیار صوتی آمازون بخواهید تا مدیتیشن را برای شما اجرا کند. این قابلیت ها هر روز تغییر می کنند بنابراین شما روز بعد با همان روال معمول روز قبل درگیر نخواهید بود.

آمازون اکو نسل 4 با قیمت 100 دلار به فروش می رسد و شامل یک هاب خانه هوشمند می شود که برای جفت شدن با ده ها چراغ هوشمند در نظر گرفته شده است. بر اساس یک بررسی توسط متخصص آمازون، این دستیار صوتی آمازون یکی از آینده نگرترین بلندگوهای هوشمند منتشر شده طی سال های گذشته شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

با ویژگی های جدید آمازون الکسا آشنا شوید

نمایشگرهای هوشمند Nest Hub

آرام و آرام شروع کردن برنامه صبحگاهی می تواند روحیه یک روز عالی را تنظیم کند. بیشتر نمایشگرهای هوشمند، هشدارهای طلوع آفتاب را با نور ملایم ارائه می دهند تا به شما کمک کنند به آرامی از خواب بیدار شوید.

رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

نمایشگر هوشمند Nest Hub “هشدار طلوع آفتاب” را ارائه می دهد. این ویژگی به تدریج روشنایی صفحه نمایش شما را به مدت 30 دقیقه قبل از زمان هشدار دلخواه افزایش می دهد. همچنین می توانید هشدارها را برای روزهای مختلف تنظیم کنید و زنگ هشدارها را انتخاب کنید. Nest Hub با قیمت 90 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟