اخبار لوازم خانگی

افتتاح نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین هایپرگالری انتخاب من عصر روز گذشته در کرمان به همت گروه انتخاب افتتاح شد. به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین هایپرگالری انتخاب من عصر روز گذشته در کرمان به همت گروه انتخاب افتتاح شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، محمدرضا دیانی در آیین افتتاح نخستین هایپرگالری کالا منزل “انتخاب من” در کرمان، اظهار داشت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست بازار کالا را ایجاد کند.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

وی با اشاره به اینکه در مسیر کار ما زنجیره ارزش مدنظر است، گفت: نگاه کرمان نسبت به کار و سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی نسبت سایر استان آماده تر است و در زمان استانداری آقای رزم حسینی در یک جلسه با احداث نیروگاه ۲۰ مگاواتی خورشیدی موافقت کردند و در اینجا نیز یک همگرایی در صنایع خانگی ایجاد کردیم و ۹۰۰ برند کالای ایرانی عرضه می شود.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

مدیرعامل گروه‌ توسعه سرمایه گذاری انتخاب در ادامه گفت: امروز همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی، مرکز حمایت از بیماران سرطانی و کنترل سرطان را در کرمان افتتاح می کنیم.

کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند

همچنین در ادامه این مراسم، علی زینی وند، استاندار کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.

وی خطاب به مسئولین هایپر گالری با بیان اینکه محور چنین مجموعه های بزرگی باید کالاهای داخلی باشند، افزود: کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند. یکی از نساجی ها در یکی از استان ها به بنده می گفت که برای آنکه کالایمان به فروش رسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

استاندار کرمان ادامه داد: جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج دهند و ایران به جایی برسد که هر ایرانی از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند و برعکس در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند. خواست دیگرما از گروه انتخاب این است که در تبلیغ و توزیع کالای ایرانی همچنان که بوده در این مجموعه نیز سرآمد باشد.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

زینی وند افزود: یک مجموعه بزرگ در استان بزرگ باید بتواند در فراز و فرودهایی که برای کشور پیش می آید در تنظیم بازار نقش اجتماعی و ملی خودش را ایفا کند و ما از این گروه بزرگ انتخاب این توقع را داریم نگذارد مردم در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها آسیب ببیند.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

استاندار کرمان در ادامه با تاکید براینکه حتما چینش و توزیع کالا باید در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه نه تنها برای دیدن بلکه برای خرید مراجعه کنند و همچنین کالای مرغوب کرمانی بیشتر در این مجموعه دیده شوند، گفت: حجم سرمایه گذاری در این فروشگاه ۵۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور است.

وی با اشاره به اینکه به گفته مسئولین این فروشگاه بالای ۹۰ درصد از کالاهای این مجموعه ایرانی دارد، افزود: براساس گزارشات همانند این مجموعه در این استان نداشتیم و در سطح کشور نیز با این تنوع وجود ندارد.

 آمادگی وزارت صمت برای راه اندازی ۱۵ هایپرگالری در کشور

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

عباس قبادی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه مراسم افتتاح هایپرگالری انتخاب من گفت: نمایشگاه ها می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و اینجا انواع برندها وجود دارد و عرضه مستقیم کالا می تواند انجام بگیرد.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

وی بیان کرد: این کار بسیار فوق العاده و ارزشمندی است و برگزاری چنین نمایشگاه بسیار زمان بر و سخت است و این کار در بدترین شرایط اقتصادی و ظالمانه ترین تحریم ها انجام شده است.

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

نخستین هایپرگالری انتخاب من در کرمان

وی تولید و توزیع کالا در شرایط تحریم و به این سبک هایپر گالری کالای منزل را بسیار مسرت بخش دانست و بیان کرد: گروه انتخاب مشابه این هایپر گالری، در ۱۵ نقطه دیگر کشور راه اندازی می کند و ما آمادگی هرگونه همکاری با این گروه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟