راهنمای خرید چرخ گوشت به همراه لیست قیمت
اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید چرخ گوشت به همراه لیست قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از افراد تمایل دارند که گوشت چرخ کرده را در منزل تهیه کنند که در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از افراد تمایل دارند که گوشت چرخ کرده را در منزل تهیه کنند که در نتیجه خرید یک چرخ گوشت الزامی است اما با توجه به تنوع موجود در بازار گاهی انتخاب سخت شده و برای پیدا کردن یک مدل مناسب باید زمان زیادی صرف کرد. با خواندن مطالبی با عنوان های راهنمای خرید چرخ گوشت و پرداختن به نکات مهم در خرید چرخ گوشت می توانید سریع تر تصمیم گیری کرده و در نهایت مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید. در این بخش تلاش شده تا مشخصات و قیمت انواع چرخ گوشت گردآوری شود و به علاوه به سوالات مخاطبان نظیر چرخ گوشت کنوود خوبه و یا چرخ گوشت همیلتون خوبه؟ پاسخ داده شود.

راهنمای خرید چرخ گوشت و نکاتی که باید بدانید!

 راهنمای خرید چرخ گوشت و نکاتی که باید بدانید!

اگر به دنبال تهیه یک چرخ گوشت هستید اما در انتخاب دچار تردید شده اید و یا با برندها و امکانات این دستگاه آشنایی ندارید بهتر است که با بررسی نکات مهم در خرید چرخ گوشت و همچنین خواندن مطلب راهنمای خرید چرخ گوشت با دیدی باز به بازار لوازم خانگی بروید و در نهایت انتخاب درست تری داشته باشید. قیمت و بودجه مورد نظر یکی از اصلی ترین مولفه های خرید تلقی می شود و به همین دلیل در این بخش لیست قیمت انواع چرخ گوشت فراهم شده تا مشتریان بتوانند براساس بودجه مورد نظر خود انتخاب کنند. البته ممکن است که افراد در هنگام انتخاب با سوالاتی مانند چرخ گوشت کنوود خوبه و یا چرخ گوشت همیلتون خوبه؟ مواجه شوند که در این مطلب تلاش شده تا حدودی پاسخ این سوالات را دریافت کنید.

چرخ گوشت می تواند برای آماده سازی غذاهایی مانند سوسیس، کتلت و … به یک دستیار تمام عیار در آشپزخانه تبدیل شود و انجام بسیاری از امور را برای کاربر راحت تر کنید اما آنچه که در گام بعدی بیشتر اهمیت دارد، انتخاب مدل مناسب است که تنها با خواندن مطلب راهنمای خرید چرخ گوشت و پرس و جو از کاربران ممکن می شود. پیش از ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی بیشتر شاهد عرضه محصولات برندهای خارجی بودیم اما در حال حاضر بسیاری از برندهایی ایرانی نیز در این عرصه وارد شدند و در مقایسه با مدل های خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. در مطالب گذاشته لیستی از پرفروش ترین چرخ گوشت گردآوری شد اما در این بخش تلاش شده تا به بررسی قیمت انواع چرخ گوشت بپردازیم. در ادامه نکات مهم در خرید چرخ گوشت ذکر شده که توصیه می شود پیش از تصمیم گیری نگاهی به آن ها بیندازید.

چرخ گوشت چی بخرم ؟ دستی یا برقی؟

چرخ گوشت چی بخرم ؟ دستی یا برقی؟

چرخ گوشت چی بخرم ؟ دستی یا برقی؟ یکی از سوالات متداول مخاطبان است که با توضیحات این بخش به راحتی می توانید تصمیم گیری کنید. چرخ گوشت در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود است و همان طور که از نام آن ها مشخص است برای کار کردن نوع دستی باید از نیروی دست کمک گرفت و مدل برقی با موتور کار می کند و مطمئنا چرخ گوشت دستی قیمت پایین تری دارد و در ضمن سبک تر است اما مدل برقی سرعت عمل شما را بالا می برد و در نتیجه می توان در زمان صرفه جویی کرد. اگر صرفه جویی در وقت برای شما اهمیت دارد و قادر به پرداخت هزینه بیشتری هستید، چرخ گوشت برقی می تواند گزینه بهتری باشد.

موتور چرخ گوشت

طبیعی است که هرچه قدرت موتور چرخ گوشت بیشتر باشد سریع تر قادر به چرخ کردن مواد است که در نتیجه کارها با سرعت بیشتری انجام شده و در وقت صرفه جویی می شود که البته این موضوع تنها شامل مدل برقی می شود و اگر پاسخ سوال چرخ گوشت چی بخرم ؟ را دریافت کردید و به دنبال تهیه چرخ گوشت برقی هستید بهتر است از توجه به این نکته غافل نشوید.

تیغه چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

یکی از نکات مهم در خرید چرخ گوشت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است توجه به تیغه چرخ گوشت و جنس آن است که حتما باید از مرغوب بودن آن مطمئن شوید زیرا وظیفه اصلی خرد و زیر کردن غذا بر عهده این قطعه است. تیغه هایی از جنس فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب هستند زیرا زنگ نمی زنند و در طول زمان کند نمی شوند.

اندازه و ظرفیت چرخ گوشت

با توجه به اعضای خانواده و همچنین نوع کاربری باید در خصوص اندازه و ظرفیت چرخ گوشت تصمیم گیری کرد و همان طور که اشاره شد مدل دستی به نسبت چرخ گوشت برقی اندازه کوچک تری دارد و فضای کمتری اشغال می کند پس در صورتی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستید می توان مدل دستی را خریداری کرد.

ظرفیت چرخ گوشت براساس میزان خروجی گوشت در دقیقه تعیین می شود که معمولا نسخه هایی بالای خروجی 1.5 کیلوگرم در دقیقه مناسب هستند.

قطعات و لوازم جانبی چرخ گوشت

بسیاری از مدل های موجود در بازار لوازم خانگی با انواعی از قطعات و لوازم جانبی عرضه می شوند که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی از تیغه های اضافی برای درست کردن سوسیس و یا حتی رشته های ماکارانی کاربرد دارد. یکی از نکات مهم در مطلب راهنمای خرید چرخ گوشت توجه به نصب و شستشوی آسان تیغه های تعبیه شده است که باید حتما این مورد پیش از خرید بررسی شود.

تمیز کردن آسان چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

نظافت و تمیز کردن آسان چرخ گوشت در کنار نکات فنی و مشخصات باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا در صورتی که دستگاه به خوبی تمیز نشود، ذرات باقی مانده گوشت و یا سایر مواد غذایی می تواند سبب تجمع انواع میکروب ها و آلودگی ها شود و در نهایت بسیاری از بیماری ها را به همراه داشته باشد. تمیز کردن تیغه های از جنس فولاد ضدزنگ راحت تر بوده و برخی از قطعات و تیغه ها را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد.

کار کردن آسان با دستگاه

نحوه کارکردن با دستگاه چرخ گوشت باید  به گونه ای باشد که فرد درگیر تنظیمات پیچیده نشود و به راحتی بتواند دستگاه را راه اندازی کرده و از آن استفاده کند که البته نحوه کار کردن با چرخ گوشت های دستی به دلیل عدم وجود موتور کمی سخت تر بوده و نیاز به نیروی بیشتری است.

طول عمر و دوام چرخ گوشت

طول عمر و دوام چرخ گوشت نیز همانند بسیاری از لوازم آشپزخانه حائز اهمیت است که مدل های دستی دارای بدنه پلاستیکی می تواند گزینه مناسبی باشند ضمن این که با قیمت ارزان تری نیز عرضه می شوند اما بهتر است که چرخ گوشت های برقی از بدنه استیل برخوردار باشند و تیغه های آن ها نیز از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شوند زیرا در این صورت طول عمر بالاتری دارند و در صورت استفاده و یا شستشوی مداوم  همانند روز اول خود عمل می کنند.

امکانات چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

امکانات چرخ گوشت تنها شامل قطعات و تیغه های اضافی نمی شود بلکه برخی از مدل ها دارای تنظیماتی هستند که وجود آن ها الزامی است.  سیستم چرخش معکوس از جمله قابلیت هایی است که بسیار کاربردی بوده و به لطف آن می توان گوشت و یا چربی باقی مانده در دستگاه را خارج کرد. سایر امکانات عرضه شده برای چرخ گوشت شامل قابلیت خنک کنندگی موتور، ضد لغزش حین انجام کار و روکش محافظ می شود.

میزان صدا چرخ گوشت

چرخ گوشت در دسته لوازم برقی های قرار می گیرد که به نسبت صدای بلند و نا به هنجاری دارد و  به همین دلیل به دنبال خرید مدلی باشید که صدای کمتری تولید کنید که البته صدای زیادی چرخ گوشت در طولانی مدت می تواند به دلیل نقص فنی مانند ساییده شدن چرخ دنده، از بین رفتن عایق موتور و… باشد که باید فورا به تعمیرکار مراجعه کنید.

بودجه 

بودجه همواره یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید تلقی می شود که اشاره به آن در مطلب راهنمای خرید چرخ گوشت ضروری است و در واقع مشتریان با توجه به این نکته می توانند بهترین چرخ گوشت انتخاب کنند. پیش از خرید حتما احتیاجات خود را یادداشت کنید و بر اساس آن اقدام به خرید کنید. گاهی برخی از امکانات برای مشتری کارایی ندارد و در نتیجه نیاز به هزینه اضافی برای خرید یک مدل پیشرفته تر نیست.

خدمات پس از فروش چرخ گوشت

خدمات پس از فروش با توجه به خروج شرکت های خارجی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. توصیه می شود از برندی چرخ گوشت مورد نظر خود را تهیه کنید که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد تا در صورت نیاز به تعمیر دیگران نگران نبود قطعات و یا عدم تعمیر دستگاه نباشید.

بعد از بررسی نکات مهم در خرید چرخ گوشت و پاسخ به سوالاتی نظیر چرخ گوشت چی بخرم ؟ حالا نوبت آن رسیده که با بررسی مشخصات و قیمت انواع چرخ گوشت مشتریان را با مدل های موجود در بازار آشنا کنیم تا بتوانند براساس نیاز و بودجه خود بتوانند بهترین چرخ گوشت را خریداری کنند. پیش از این لیستی از پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران گردآوری شده است که در صورت نیاز می توانید نگاهی به آن بیندازید.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین چرخ گوشت های بازار ایران را بشناسید

مشخصات و قیمت انواع چرخ گوشت موجود در بازار

قیمت خرید چرخ گوشت

مشخصات و قیمت چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ2700

 چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ2700

مشخصات

  • ابعاد:  195 × 437 × 440 میلی‌متر
  • وزن: 7.5 کیلوگرم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • توان: 2700 وات
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: قطعه سوسیس و کبه ساز، دیسک چرخ‌کن ریز، متوسط و درشت و قطعه‌ی نظافت دیسک‌ها
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: موتور DC کم صدا، سینی تمام فلز، ظرف نگهدارنده لوازم جانبی، صفحه های برش قابل تعویض و اهرم مخصوص برای باز کردن سریع چرخ گوشت

قیمت چرخ گوشت پاناسونیک : 7 میلیون  و پانصد هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت مولینکس مدل ME626132

چرخ گوشت مولینکس مدل ME626132

مشخصات

  • ابعاد: 300 × 180 × 320 میلی‌متر
  • وزن: 4 کیلوگرم
  • جنس تیغه: استیل
  • توان: 2000 وات
  • میزان خروجی در دقیقه: 2600 گرم در دقیقه
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: دارای 5 تیغه و کبه ساز
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: سینی پلاستیکی و دارای سیم برق 80 سانتی متر

قیمت چرخ گوشت مولینکس : 5 میلیون و 800 هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت بوش مدل MFW67440

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440

مشخصات

  • وزن: 6.5 کیلوگرم
  • جنس تیغه: استیل
  • توان: 2000 وات
  • میزان خروجی در دقیقه: 3500 گرم در دقیقه
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: کبه ساز، رنده و برش دهنده ورقه ای
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: سینی پلاستیکی، جنس لوله ناودانی فلزی و دارای بدنه پلاستیکی

قیمت چرخ گوشت بوش : 4 میلیون و 400 هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت همیلتون مدل MH-695

چرخ گوشت همیلتون خوبه؟ بارها از سوی مخاطبان پرسیده شده و به همین دلیل در مطلب راهنمای خرید چرخ گوشت تلاش شده تا به این سوال پاسخ داده شود. محصولات همیلتون برای نخستین بار در آمریکا تولید شد اما محصولات این شرکت از سال 2012 به بعد در چین ساخته و روانه بازار می شود. تنوع محصولات این برند با سابقه بالا بوده و به علاوه از کیفیت خوبی برخوردار است که البته برای پاسخ به این سوال بهتر است که پیش از خرید در خصوص امکانات محصول از فروشنده پرس و جو کنید و متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید در ادامه به معرفی یکی از تولیدات این شرکت پرداخته شده است

مشخصات

  • ابعاد: 360x180x330 میلی‌متر
  • وزن: 5.3 کیلوگرم
  • جنس تیغه: فولاد
  • توان: 1800 وات
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی:گوشتکوب پلاستیکی، گلویی و چرخ دنده و قالب شکل دهنده، کبه ساز
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: سینی پلاستیکی، دارای محور مارپیچ فولادی و مجهز به دکمه قفل عملیات و نمایشگر دیجیتال، دارای فن خنک کننده موتور

قیمت چرخ گوشت همیلتون : 3 میلیون و 230 هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت کنوود مدل MG470

در پاسخ به سوال چرخ گوشت کنوود خوبه می توان گفت که تولیدات این شرکت از طراحی همواره حرف های زیادی برای گفتن دارد و با توجه به کیفیت مناسب و کارایی بالا با قیمت مناسبی عرضه می شوند که در این بخش می توانید با یکی از بهترین مدل های این شرکت آشنا شوید.

چرخ گوشت کنوود مدل MG470

مشخصات

  • ابعاد: 52.6 × 53.4 × 210 میلی‌متر
  • وزن: 4.64 کیلوگرم
  • جنس تیغه: فولاد
  • توان: 1500 وات
  • میزان خروجی در دقیقه: 1900 گرم در دقیقه
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی:3 پنجره برای چرخ کردن گوشت، دارای تیغه توری مشبک در سه اندازه ریز
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: کلید خاموش روشن به همراه حالت برگردان گوشت، بدنه پلاستیکی، قابلیت تهیه‌ی کباب و کبه

قیمت چرخ گوشت کنوود : 2 میلیون و 530 هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت aec (آ ای سی) مدل 3250R

قیمت چرخ گوشت aec (آ ای سی) مدل 3250R

مشخصات

  • ابعاد: 300x250x350 میلی‌متر
  • وزن: 4 کیلوگرم
  • جنس تیغه: فولاد
  • توان: 1500 وات
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: کبه ساز، دارای 2 عدد شبکه
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: سینی فلزی و محفظه نگهدارنده لوازم جانبی

قیمت چرخ گوشت aec : دو میلیون و 520 هزار تومان

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-1800

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-1800

مشخصات

  • ابعاد: 300*200*300 میلی‌متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • جنس تیغه: فولاد ضد زنگ
  • توان: 1800 وات
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: کبه ساز، دارای قطعه سوسیس ساز و کباب ساز و دارای یک عدد پنجره مخصوص چرخ کردن گوشت ویک عدد پنجره سبزی خردکن
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: دارای محفظه نگهداری سیم برق و سیستم قطع کننده خودکار مدار الکتریکی، مجهز به کلید دور بر گردان موتور و سینی بزرگ

قیمت چرخ گوشت تولیپس : یک میلیون و 920 هزار تومان

مشخصات و قیمت چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

مشخصات

  • ابعاد: 380 × 200 × 450 میلی‌متر
  • وزن: 7 کیلوگرم
  • جنس تیغه: فولاد
  • توان: 1000 وات
  • میزان خروجی: 1200 گرم در دقیقه
  • سیستم چرخش معکوس: دارد
  • لوازم جانبی: ظرف نگهدارنده، دارای 2 عدد شبکه
  • قطعه سوسیس ساز چرخ گوشت : دارد
  • سایر قابلیت ها: ناودانی و سینی فلزی به همراه درپوش مخصوص سینی و صفحه نمایشگر

قیمت چرخ گوشت پارس خزر : یک میلیون و 858 هزار تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟