اخبار لوازم خانگی

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با فرارسیدن سال نو میلادی و رونمایی کمپانی ها از محصولات جدید خود کاربران ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با فرارسیدن سال نو میلادی و رونمایی کمپانی ها از محصولات جدید خود کاربران به دنبال قیمت و نحوه خرید محصولات جدید آن ها هستند. کمپانی های شناخته شده ای مانند سامسونگ و ال جی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و هم اکنون قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شده است و کاربران می توانند با توجه به بودجه ای که دارند اقدام به خرید تلویزیون های جدید ال جی کنند.

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شد

اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی 8000 یورو قیمت دارد و تابستان امسال وارد بازار لوازم خانگی می شود. سری G1 ال جی با صفحه نمایش روشن عرضه می شود و بیش از 2400 یورو قیمت دارد و همچنین گفتنی است که تلویزیون های 8K OLED همچنان گران هستند.

بیشتر بخوانید:

صفحه نمایشگر Ergo ال جی روانه بازار هند می شود

نمایندگی ال جی در آلمان اولین دفتری است که جزئیات قیمت را اعلام می کند و جزئیات مربوط به آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی بعدا اعلام می شود اما قیمت های یورو به شما نشان خواهد داد که چه انتظاری از این دسته محصولات ال جی داشته باشید.

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی

سری G1 اولین تلویزیون های هوشمند این شرکت با صفحه روشن تر ‘OLED evo’ خواهد بود. قیمت صفحه نمایش 55 اینچ از 2400 یورو آغاز می شود. همچنین تلویزیون G1 ال جی در ماه آوریل عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی به تعویق افتاد

اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود اما خبر خوب این است که سری C1 با 77 اینچ سایز صفحه نمایش قیمتش 5300 یورو کاهش می یابد. تلویزیون OLED ارزان قیمت 77 اینچی در محدوده B1 با قیمت 5000 یورو در دسترس خواهد بود. B1 و LG C1 در ماه آوریل در دسترس خواهند بود.

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی

از طرف دیگر تلویزیون های 8K OLED با قیمت 20000 و 30000 یورو به ترتیب برای مدل های 77 و 88 اینچی در نظر گرفته شده است که بسیار گران بوده و در ماه مه روانه بازار لوازم خانگی می شوند.

بیشتر بخوانید:

پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 رونمایی شد

ال جی اولین سازنده تلویزیون است که جزئیات قیمت تلویزیون های OLED 2021 را اعلام کرد، بنابراین در حال حاضر ما هیچ مرجعی به جز مدل های سال گذشته ال جی نداریم و قیمت ها امسال عموماً پایین تر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟