ریموت کنترل سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

ریموت کنترل سامسونگ برای امکانات بهداشتی و درمانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس در راستای ترویج روش های ایمن برای جلوگیری از ویروس ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس در راستای ترویج روش های ایمن برای جلوگیری از ویروس کووید 19 با شرکت آمریکایی Clean Remote LLC دست به همکاری زده است و ریموت کنترل سامسونگ کنترل از راه دور تلویزیون های تجاری این کمپانی را برعهده دارد و امکانات بهداشتی در مراکز بهداشتی را در آمریکا ارائه می دهد.

رونمایی ریموت کنترل سامسونگ برای امکانات بهداشتی و درمانی

همانطور که گفته شد کمپانی سامسونگ با یک کمپانی آمریکایی با عنوان Clean Remote LLC دست به همکاری زده اند و یک ریموت کنترل با قابلیت کاهش انتقال ویروس در مراکز درمانی جهت کنترل از راه دور تلویزیون طراحی شده است که برای پشتیبانی از امکانات بهداشتی در رنگ های مختلف نیز ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:

تست کردن کنترل تلویزیون و ریموت لوازم خانگی + ویدیو آموزشی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، آژانس بیماری های عفونی آمریکا توصیه کرده که مراکز بهداشتی و درمانی می توانند ریموت کنترل را به طور صحیح تمیز و ضدعفونی کنند زیرا برخی از تحقیقات فعلی نشان داده اند که ریموت کنترل های تلویزیون حامل اصلی باکتری ها هستند و آن ها در میان انسان ها به سادگی منتقل می شوند. آن ها از جمله مواردی هستند که بیشتر در مراکز درمانی یا سایر مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.

ریموت کنترل سامسونگ

هر دو شرکت از راه اندازی Remote Clean بسیار هیجان زده هستند و امیدوارند که با استفاده از این فناوری جدید انتقال باکتری ها و بیماری ها را محدود کنند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ برای شرایط عادی بهتر معرفی شد

ریموت کنترل تلویزیون های جدید ساخته شده اند تا با تمام تلویزیون های دارای درجه سلامت سامسونگ و Hospitality Grade سازگار باشند و برای راه اندازی Clean Remote نیازی به پروتکل اضافی نیست. فقط باتری ها را بگذارید و از آن استفاده کنید. ریموت کنترل Clean Remote دارای یک طرح ساده با کلیدهای بزرگ و به راحتی قابل مشاهده است. با فروش بیش از 14 میلیون ریموت کنترل سامسونگ، به نظر می رسد که آن ها به یک پایه اساسی برای سازمان ها و مشاغل بهداشتی تبدیل شده اند زیرا گزینه تمیزتر و ایمن تری را ارائه می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟