تزیین میز ولنتاین
دکوراسیون منزل

ایده های رمانتیک و جذاب برای تزیین میز ولنتاین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز عشاق یا همان ولنتاین یکی از مناسبت هایی است که در دهه های اخیر بسیار ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز عشاق یا همان ولنتاین یکی از مناسبت هایی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته همانطور که می دانید ولنتاین تاریخچه های گوناگونی دارد اما وجه مشترک همه آن ها این است که در این روز عاشقان واقعی برای هم هدیه های کوچک و بزرگی تهیه کرده و عشقشان را نسبت به هم ابراز می کنند در این روز یکی از رایج ترین هدیه ها گل رز است و معمولا در هر نوع کادویی قطعا یک شاخه گل نیز وجود دارد.  در این مطلب قصد داریم چند ایده کاربردی برای تزیین میز ولنتاین را برای سورپرایز کردن عشقتان به شما آموزش دهیم.

چیدمان مناسب برای تزیین میز ولنتاین

چیدمان مناسب برای تزیین میز ولنتاین

در واقع ولنتاین روز عشق مسیحیان است اما در ایران هم قبل از ولنتاین در اسفند ماه روز سپندارمزگان را به عنوان روز عشق جشن میگیرند. در بازار امروزی انواع لوازم های زینتی برای تزیین میز ولنتاین وجود دارد که به علت تنوع های فراوان کار شما را بسیار راحت تر می کند. در این روز شما باید فردی را که عاشق آن هستید سورپرایز کنید این فرد می تواند همسر، مادر و یا حتی یک دوست صمیمی باشد. تزیین میز ولنتاین ساده و شیک می تواند در محیط خانه و یا یک کافه برگزار شود که انتخاب آن به خودتان بستگی دارد.

چیدمان میز ولنتاین

برای تزیین میز ولنتاین در خانه یا کافه ابتدا باید رنگ های اصلی را برای آن انتخاب کنید. به طور کلی رنگ قالب در چیدمان ولنتاین قرمز است پس برای تزیین می توانید از یک رو میزی قرمز استفاده کنید هم چنین مقداری گل خشک شده را روی میز مورد نظر ریخته و چندین شمع با طرح های قلب یا حتی ساده را در قسمت های مختلف آن قرار دهید. نکته بعدی این است که سعی کنید در کنار رنگ قرمز از رنگ های دیگری نیز استفاده کنید تا باعث دلزدگی نشود.

تزیین میز ولنتاین

اطراف میز را با انواع بادکنک های ساده قرمز، سفید، مشکی و… پر کنید و چند بادکنک با طرح های قلب را از سقف بچسبانید یا به کمک گاز هلیوم آن ها را پر کنید تا آویزان بمانند هم چنین مسیر ورودی تا میز را با ترکیب گل و شمع نیز می توانید تزیین کنید. تزیین میز ولنتاین در کافه یا خانه تفاوت چندانی ندارد و با لوازم های موجود در بازار و کمی خلاقیت خودتان، می توانید یک میز زیبا را بچینید.

چیدمان میز ولنتاین با شمع

برای تزیین میز ولنتاین با شمع باید طرح و مدل های متفاوتی از شمع های زیبا را پیدا کنید و روی میز یا حتی کف زمین را با آن ها تزیین کنید. یکی از روش های زیبا چیدمان شمع ها به صورت جمله یا حروف و… است که می تواند ایده ای بسیار زیبا و مناسب باشد از این ایده هم برای کف زمین و هم روی میز می توانید استفاده کنید.

چیدمان میز ولنتاین با شمع

ایده ی بعدی چیدمان شمع ها به صورت راه رویی برای راه رفتن به سمت مکان مورد نظر است که بسیار جذاب و زیبا خواهد شد هم چنین اگر در محلی که قصد برگزاری این مراسم را دارید پله وجود دارد می توانید در کنج پله ها از شمع برای تزیین استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

چیدمان میز ولنتاین با عکس فوری

تزیین میز ولنتاین

با تهیه دوربین هایی که عکس فوری چاپ می کنند عکس های مختلفی تهیه کنید و روی میز مورد نظر قرار دهید هم چنین می توانید به کمک ریسه های ال ای دی که گیره نصب عکس دارند نیز دور تا دور میز نصب کنید و جذابیت آن را چند برابر کنید.

معمولا در تزیین میز ولنتاین ایرانی همیشه با حضور خوراکی های خوش طعم و زیبا تفاوت خود را نشان می دهد در این روز با درست کردن ژله و دسر های شکلاتی و یا با طرح های قلب و… برای تزیین روی میز ولنتاین ایده ای جذاب و خوشمزه خواهد بود.

تزیینات ساده برای ولنتاین

تزیینات ساده برای ولنتاین

بسیاری از افراد به دنبال تزیین ولنتاین ساده هستند و به همین دلیل می ‌توانند از لوازم‌ ساده و یا حتی دست سازی که خودشان درست کردند برای تزیین استفاده کنند. یکی از این روش ها درست کردن قلب های مقوایی است به کمک کاغذ رنگی یا مقوا چندین قلب درست کنید و به همراه نخ یا ربان در بخش هایی از میز یا اطراف آن آویزان کنید هم چنین در لا به لای آن ها از ریسه های رنگی استفاده کنید.

روش بعدی برای تزیینات ساده میز ولنتاین استفاده از کارت پستال هایی که خودتان با مقوا می توانید درست کنید و یا به صورت آماده تهیه کنید.

یکی از ایده های متفاوت استفاده از مکعب های چوبی که خودتان روی آن را رنگ زدید هستند شما می توانید روی این مکعب ها قلب و یا هر طرح دیگری که مرتبط با این ‌روز باشند را طراحی کنید و تعدادی از آن ها را به صورت هرمی در گوشه ای از میز ولنتاین خود بچینید هم چنین ابعاد بزرگ‌ تر از این مکعب های چوبی را برای کنار میز نیز می توانید تهیه کنید.

تزیینات بادکنکی ولنتاین

تزیینات بادکنکی ولنتاین

با وجود بادکنک های متفاوت با طرح و رنگ های گوناگون شما می توانید هم روی میز و هم فضای اطراف آن را به زیبایی تزیین کنید هم چنین تزیین ولنتاین با بادکنک یکی از روش هایی است که می توان طراحی های مختلفی را روی آن انجام داد و با ایده گرفتن از طراحی های موجود در اینترنت و… یک چیدمان زیبا را برای ولنتاین انجام دهید.

چیدمان میز ولنتاین با گل رز

چیدمان میز ولنتاین با عکس فوری

برای تزیین میز ولنتاین با گل رز می توانید هم به صورت شاخه ای یا دسته ای و هم به صورت پر کردن گل روی میز آن را تزیین کنید شما می توانید علاوه بر رز قرمز از رز های سفید و صورتی نیز در کنار آن استفاده کنید. هم چنین دسته گل های بزرگ نیز فضای زیبایی را در کنار اجزای دیگر میز ایجاد می کنند و در نهایت برای  حس بهتر و ایجاد فضای عاشقانه تر تهیه یک هدیه زیبا و قرار دادن آن در کنار این میز می تواند ایده ای جذاب و رمانتیک را برای این روز رقم‌ بزند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟