ارزش لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

شناسایی یک محموله‌ لوازم خانگی قاچاق در نایین

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماموران انتظامی در شهرستان کویری نایین موفق شدند یک محموله‌ لوازم خانگی قاچاق به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماموران انتظامی در شهرستان کویری نایین موفق شدند یک محموله‌ لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین روز دوشنبه گفت که ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید شرافت به یک دستگاه کامیون کشنده  ویک اتوبوس که از استان‌های جنوبی به مقصد مرکز کشور در حرکت بودند، مشکوک شدند و خودروها را متوقف کردند که در نهایت یک محموله‌ لوازم خانگی قاچاق شناسایی شده است.

سرگرد هادی کیان مهر افزود: در بازرسی تخصصی از این خودروها تعدادی لوازم قاچاق شامل کولر گازی ، پارچه، لاستیک، باطری موتورسیکلت، کتری برقی و اتو برقی که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

وی گفت: ۲ تن در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین  همچنین از کشف ۲۱ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک و ۸ کیلو و ۷۲۵گرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه موتور سیکلت خبر داد.

سرگرد کیان مهر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نایین حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهید شرافت این شهرستان به یک موتورسیکلت که در جاده “دکل” حرکت می‌کرد، مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: موتورسوار به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و ماموران  به تعقیب او پرداختند و موفق به دستگیری سه نفر شدند.
وی گفت: در بازرسی از موتورسیکلت بیش از ۳۰ کیلوگرم  مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایرنا، روزانه به طور متوسط افزون بر ۲۵ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های شهرستان نایین عبور می‌کند.

گلوگاه شهید شرافت نایین یکی از ایستگاه‌های مهم کشف لوازم خانگی قاچاق و موادمخدر در کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟