مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی ال جی و سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا خبری مبنی بر تولید لوازم خانگی توسط کمپانی های سامسونگ و ال جی منتشر ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا خبری مبنی بر تولید لوازم خانگی توسط کمپانی های سامسونگ و ال جی منتشر شده که از حیوانات خانگی کاربران مراقبت می کنند. این روزها مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی برای هر کاربری از واجبات است زیرا تعداد زیادی از مصرف کنندگان حیوانات خانگی دارند و با آن ها زندگی می کنند.

لوازم خانگی ال جی و سامسونگ که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند

همانطور که گفته شد اخیرا دو کمپانی غول فناوری کره جنوبی از لوازم خانگی رونمایی کردند که از حیوانات خانگی کاربران مراقبت می کند و خیال کاربران از سلامت حیوانات خانگیشان راحت می شود. در روزهای گذشته ال جی الکترونیکس یه ماشین لباسشویی و خشک کن را معرفی کرد که دارای عملکرد بخار است که مواد آلرژی زا را از بین می برد.

مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی

این کمپانی در راستای مراقبت از حیوانات خانگی توسط لوازم خانگی گفت که این محصول جدید ال جی از چرخه های مراقب از حیوانات خانگی در شستشوی البسه استفاده می کند و مواد آلرژی زا سگ یا گربه را با 99.99 درصد از روی البسه از بین می برد.

بیشتر بخوانید:

ریموت کنترل سامسونگ برای امکانات بهداشتی و درمانی رونمایی شد

این شرکت گفت که ماشین لباسشویی جدید 24 کیلویی می تواند لکه های مربوط به حیوانات خانگی و بوی نامطبوع روی لباس افراد را از بین ببرد، در حالی که ویژگی حذف موی حیوان خانگی را برای خشک کن 17 کیلویی خود ارتقا می دهد. کمپانی ال جی ماشین لباسشویی جدید خود را با برچسب قیمت 1645 دلار روانه بازار لوازم خانگی کرد.

مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی

شرکت سامسونگ ماه گذشته از جاروبرقی مجهز به هوش مصنوعی (AI) خود با عنوان JetBot 90 AI + در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شد

سامسونگ با استفاده از دوربین و حسگرهای پاک کننده ربات SmartThings Pet را نیز معرفی کرد، یک سرویس مراقبت از حیوانات که در آن افراد می توانند حیوانات خانگی خود را از راه دور و از طریق پلت فرم اینترنت اشیا کنترل کنند.

مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سامسونگ قصد دارد جاروبرقی + JetBot 90 AI و سرویس مراقبت از حیوانات خانگی آن را در کره جنوبی و آمریکا عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

همچنین این شرکت Galaxy SmartTag را به عنوان ابزاری مفید برای تعیین مکان حیوانات خانگی معرفی کرده است. سامسونگ در خصوص این محصول گفت: وقتی برچسب ردیابی که از فناوری Bluetooth Low Energy استفاده می کند، به گردن حیوان خانگی متصل شود افراد می توانند حیوانات خود را به راحتی پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟