فناوری

هفت قابلیت کمتر شناخته شده گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ با مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید با این هدف طراحی شده که به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ با مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید با این هدف طراحی شده که به شما امکان دهد کارهای بیشتری را با زحمت کمتر انجام دهید. این گوشی هوشمند کوچک اما زیبا، مجهز به قابلیت‌هایی است که کارهای روزمره‌تان را ساده‌تر از همیشه می‌کند.

در ادامه هفت قابلیت کمتر شناخته شده گلکسی Z Flip سامسونگ را مرور خواهیم کرد.

روشی ساده برای پاسخ به تماس

گلکسی Z Flip سامسونگ

گوشی شما ممکن است در هر ساعتی از روز زنگ بخورد، پس چرا تنها یک روش برای پاسخ دادن به تماس وجود دارد؟در گلکسی Z Flip شما چند گزینه برای پاسخ دادن به یک تماس بدون متوقف کردن کارهای در حال انجام خودتان خواهید داشت. اگر زمانی گوشی زنگ خورد که در حال آشپزی یا هر کار دیگری بودید، فقط کافیست انگشت‌تان را روی صفحه جلویی گوشی از چپ به راست بکشید تا تماس در حالت بلندگو وصل شود. برای تمام کردن تماس هم فقط کافی است انگشت‌تان را در جهت مخالف روی همان نمایشگر بکشید.

یک روش دیگر پاسخ دادن به تماس آن است که گلکسی Z Flip خود را باز کرده و انگشت‌تان را از چپ به راست بکشید. این روش برای زمانی مناسب است که می‌خواهید در یک اتاق با حضور همکاران به تماس پاسخ دهید.

اگر ترجیح می‌دهید با باز یا بسته شدن گوشی، تماس بصورت خودکار وصل یا قطع شود، می‌توانید در بخش تنظیمات گوشی، قطع و وصل آن را در حالت خودکار قرار دهید.

گرفتن همزمان چندین عکس

گلکسی Z Flip سامسونگ

فرض کنید در یک مهمانی تولد هستید و می‌خواهید از لحظه فوت کردن شمع عکس بگیرید. وقتی آن همه مهمان در حال آواز خواندن و حرکت در اتاق هستند، رسیدن به زاویه درست و ثبت بهترین تصویر در تنها یک عکس، دشوار می ‎شود.

دوربین گلکسی Z Flip مجهز به حالت Burst است که به شما امکان می‌دهد در یک چشم به هم زدن چندین عکس بگیرید. فقط کافی است در لحظه مورد نظر دکمه شاتر دوربین را لمس کرده و انگشت ‌تان را از روی آن برندارید. بعد از آن می‌توانید هر زمان که فرصت داشتید به گالری رفته و بهترین عکس را از بین مجموعه بزرگ عکس‌ها انتخاب کنید.

تبدیل کردن عکس‌های خاطره ‌انگیزتان به فرمت GIF برای اشتراک‌ گذاری راحت با دوستان، در گلکسی Z Flip  سامسونگ به اندازه انداختن آن عکس‌ها ساده است. شما می‌توانید در تنظیمات اپلیکیشن دوربین گوشی، عملکرد نگه داشتن دکمه شاتر را از گرفتن چند عکس به ایجاد یک عکس GIF تغییر دهید.

استفاده از نمایشگر جلویی برای گرفتن سلفی

گلکسی Z Flip سامسونگ

شکار لحظه‌های جذاب یکی از مهمترین عواملی است که سلفی شما را جذاب می‌کند. با استفاده از گلکسی Z Flip می‌توانید مطمئن باشید در هر لحظه که شرایط فراهم شود می‌توانید بهترین سلفی تکی یا گروهی را بگیرید.

وقتی گوشی در حالت بسته است، براحتی و با دو بار ضربه روی حسگر اثر انگشت گوشی، نمایشگر جلویی به چشمی دوربین سلفی تبدیل می‌شود. در این حالت با ضربه روی نمایشگر، دوربین بین حالت عریض یا فوق عریض جابجا می‌شود. وقتی قاب‌بندی کامل شد فقط کافی است دکمه تنظیم صدا را بزنید تا عکس سلفی شما گرفته شود.

انتقال فوری به حالت Multi Window

چه به دنبال نگاهی فوری به لیست کارهایتان، در زمان اجرای یک برنامه باشید و یا همزمان با تماشای ویدیو بخواهید به پیام دوست‌تان پاسخ دهید، هر شکلی از مولتی ‌تسکینگ با گلکسی Z Flip ساده‌تر می‌شود.

برای اجرا کردن اپلیکیشن‌‌ ها در حالت Multi Window کافی است با کشیدن دست ‌تان از لبه سمت راست نمایشگر به سمت چپ، نوار Multi Window Tray را باز کرده و اپلیکیشن ‌ها را از داخل آن باز کنید.

باز کردن پنجره پاپ‌آپ در گلکسی Z Flip انعطاف مولتی ‌تسکینگ را برای شما بیشتر خواهد کرد. فقط کافی است یکی از آیکون‌های داخل نوار Multi Window Tray را با انگشت گرفته و به مرکز تصویر بکشید تا اپلیکیشن بصورت پنجره پاپ‌آپ باز شود.

انجام همه کارها تنها با یک دست

همه ما تجربه آن را داشته‌ایم که مجبور بودیم به سختی همه کارهای روی گوشی را تنها با یک دست انجام دهیم. گلکسی Z Flip دارای یک قابلیت بسیار جذاب است که به شما امکان می‌دهد تنها با یک دست ‌تان به همه گزینه‌های روی صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. با دو بار ضربه روی دکمه Home یا پایین کشیدن بخش وسطی لبه پایینی، حالت One-handed فعال شده و اندازه صفحه نمایش برای کنترل ساده‌تر، بصورت موقت کوچک می‌شود.

اگر می‌خواهید بدون اینکه هربار مجبور به لمس بخش بالایی نمایشگر باشید، صفحه نوتیفیکیشن‌ها را باز کنید، می‌توانید حالت اشاره را در حسگر اثر انگشت کناری گلگسی Z Flip فعال کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات گوشی را به شکلی تغییر دهید که پایین کشیدن دست‌تان در هر بخشی از نمایشگر، نوار نوتیفیکیشن‌ها را باز کند.

حالت Focus برای از بین بردن اختلال

زمان‌هایی هست که می‌خواهیم کار موردنظرمان را بدون هرگونه مزاحمتی به پایان ببریم. با استفاده از گلکسی Z Flip می‌توانید با فعال کردن حالت Focus فضایی آرام و ساکت را برای خود ایجاد کنید. در این حالت نوتیفیکشن مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ ها غیرفعال شده و حتی گوشی برخی از اپلیکیشن ‌هایی را که در حالت عادی برای استفاده آنها وسوسه می‌شوید، غیرفعال می‌کند تا کاملا روی کارتان متمرکز شوید.

شارژ بی‌سیم دستگاه‌ها با استفاده از PowerShare

هیچ چیزی بدتر از آن نیست که در یک مسیر طولانی، شارژ هدفون بی‌سیم ‌تان تمام شود. با استفاده از PowerShare روی گلکسی Z Flip دیگر نیازی نیست منتظر رسیدن به یک پریز برای شارژ کردن دستگاه ‌تان باشید. فقط کافیست این قابلیت را فعال کنید تا گوشی شما به صفحه شارژ بی‌سیم برای همه دستگاه‌های دیگرتان تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟