خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان
اخبار لوازم خانگی

توسعه ظرفیت‌های انتخاب الکترونیک برای خرید اقساطی لوازم خانگی از سوی بازنشستگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از توسعه ظرفیت‌های تولید لوازم ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از توسعه ظرفیت‌های تولید لوازم خانگی این مجموعه در سایه استقبال بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از طرح یاری (خرید اقساطی لوازم خانگی با اقساط 5 ساله) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان و نحوه ثبت نام

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرعه‌کشی 5 دستگاه خودروی پژو 206 از میان خریداران طرح فروش اقساطی لوازم خانگی ایرانی از برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (طرح یاری) که با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات صورت گرفت، انجام شد.

در این مراسم که در راستای تقدیر گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از حمایت بازنشستگان کشوری از خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل برگزار شد، پیامی از سوی محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب نیز قرائت شد که بخشی از متن این پیام در ادامه آمده است:

“انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران مفتخر است که اعلام کند در راستای عمل به راهبردهای اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه، جهش تولید در صنعت پیشران لوازم خانگی را محقق کرده است.

در حوزه خدمات پس از فروش و کیفیت محصولات برندهای وابسته به این گروه صنعتی اعم از اسنوا، دوو و بُست، شاهد رشد و گسترش روز افزون و قابل توجهی بوده‌ایم و این روند همچنان ادامه دارد”

به دنبال توسعه محورهای همکاری دوجانبه با انتخاب الکترونیک هستیم

اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم گسترش محورهای ارائه خدمات به بازنشستگان از سوی این صندوق، اظهار کرد: در یک‌سال گذشته مجموعه‌ای از طرح‌های تقسیط یا دارای تخفیف را برای بازنشستگان این صندوق با هدف افزایش قدرت خرید آنها اجرایی کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از این طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات به بازنشستگان، طرح یاری یا تقسیط خرید لوازم خانگی تولید داخل بود که با همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک انجام شد.

افتخاری با بیان اینکه هدف طرح یاری، افزایش قدرت خرید بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی بود، اضافه کرد: این طرح با استقبال قابل توجهی از سوی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری مواجه شد و به همین دلیل به دنبال توسعه محورهای همکاری دوجانبه با انتخاب الکترونیک هستیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای این طرح برای بازنشستگان، حمل و نصب رایگان محصولات لوازم خانگی تولید داخل برای

آنها بود که به همت این گروه صنعتی میسر شد و سهولت در خرید لوازم خانگی را برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به همراه داشت.

مشارکت چشمگیر بازنشستگان صندوق بازنشستگی در طرح یاری

محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز در بخش دیگری از این مراسم با تاکید بر نقش اجرای طرح یاری در افزایش قدرت خرید لوازم خانگی از سوی بازنشستگان، اظهار کرد: استقبال بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از خرید محصولات لوازم خانگی ایرانی، توسعه هرچه بیشتر و سریع‌تر ظرفیت‌های تولیدی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک را در پی داشت.

فهیمی اضافه کرد: تاکنون بیش از 50 هزار دستگاه محصول لوازم خانگی تولید شده در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این طرح به فروش رسیده و براساس آخرین آمار، بیش از 22 هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری در این طرح مشارکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: طرح خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات از ابتدای آبان‌ماه سال جاری آغاز شده و فاز اول آن تا شهریورماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟