تهیه یک فنجان قهوه و یا چای دلچسب با آزمایشگاه قهوه دو در یک !
اخبار لوازم خانگی

تهیه یک فنجان قهوه و یا چای دلچسب با آزمایشگاه قهوه دو در یک !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ورود و معرفی چای ساز و یا قهوه ساز فصل جدیدی را در تاریخ چای و قهوه باز کرد و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ورود و معرفی چای ساز و یا قهوه ساز فصل جدیدی را در تاریخ چای و قهوه باز کرد و شاهد عرضه مدل های متنوع آن به بازار هستیم که البته برخی از مدل ها به دلیل طراحی های متمایز و منحصر به فرد بیشتر مورد توجه بازدید کنندگان و ستایش کارشناسان این حوزه قرار گرفته اند اما مطمئنا آزمایشگاه قهوه دو در یک می تواند در لیست عجیب ترین چای ساز و یا قهوه ساز های دنیا قرار بگیرد که علیرغم ظاهری بسیار پیچیده دارای کارایی بسیار ساده است.

آزمایشگاه قهوه دو در یک در واقع یک دستگاه قهوه و چای ساز است که دارای ظاهری متفاوت بوده و عملکرد آن با تمام دستگاه های موجود در بازار فرق می کند. این دستگاه دارای دو گوی شیشه ای از جنس بوروسیلیکات است که برای جوش آوردن آب و همچنین دم کردن چای و قهوه کارایی دارند.

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع چای ساز در بازار ایران به همراه جدول

جالب است بدانید که دستگاه قهوه و چای ساز آزمایشگاه قهوه دو در یک توسط فردی با عنوان سانی تینگ ووی وانگ ساخته شده و در سال 2013 موفق به دریافت جایزه طراحی IF شده است. طراحی شفاف و شیشه ای این محصول بیشتر از سایر موارد جلب توجه می کند و به راحتی می توان فرآیند دم کشیدن و تهیه یک چای و یا قهوه را مشاهده کرد.

تهیه یک فنجان قهوه و یا چای دلچسب با آزمایشگاه قهوه دو در یک !

از دیگر اجزای این دستگاه می توان به یک صفحه گرم کننده اشاره کرد که گوی در داخل آن قرار گرفته و برای نوشیدن یک چای و یا قهوه دلچسب تنها کافی است که لیوان و یا فنجان را در زیر گوی ها قرار داد.

طرز کار این قهوه و چای ساز همانند طراحی آن بسیار واضح و روشن است. برای راه اندازی این دستگاه و تهیه یک نوشیدنی دلچسب باید در ابتدا آب، قهوه و یا برگ چای را در داخل گوی های شیشه ای بریزید و بعد از وصل کردن به برق و چرخاندن کلید مورد نظر منتظر تهیه یک چای و یا قهوه خوش طعم و عطر باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟