تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی روانه بازار اروپا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی با ویژگی هایی مانند رزولوشن 4K و سیستم عامل Android ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی با ویژگی هایی مانند رزولوشن 4K و سیستم عامل Android 10 روانه بازار اروپا می شود و این کمپانی در حال گسترش خط تولید تلویزیون خود در اروپا است.

عرضه تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی در بازار لوازم خانگی اروپا

شیائومی علاوه بر مدل های 4A و 4S، مدل 75 اینچی جدیدی را در بازار اروپا ارائه می دهد. همچنین تلویزیون Mi Q1 شیائومی با فناوری LCD پیشرفته و وضوح 4K ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون هوشمند Redmi طی ماه مارس در بازار هند عرضه خواهد شد

این شرکت برای بهبود کنتراست نقاط کوانتومی یک طیف رنگی را عرضه می کند و پشتیبانی گسترده از HDR همانند HDR10  HLG ، HDR10 + و Dolby Vision ویژگی هایی مانند FALD (192 منطقه کم نور) یا کم نور شدن تلویزیون را برای کاربران برجسته کرده است.

تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی

 شرکت شیائومی ویژگی های HDMI 2.1 مانند ALLM (حالت کم تأخیر خودکار) را نیز معرفی کرده است اما به نظر نمی رسد تلویزیون از ورودی فیلم 4K120 HFR پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی رباتیک Roidmi شیائومی با قیمتی مناسب وارد بازار شد

این یک تلویزیون اندروید (نسخه 10 از پیش نصب شده) با دسترسی به برنامه هایی مانند آمازون، نتفلیکس و دیزنی + است. همچنین این برنامه از رمزگشایی A1 ، Chromecast داخلی و گوگل اسیستنت برخوردار است.

تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی

شیائومی در اواخر سال 2019 با عرضه گسترده محصولات خود در سراسر اروپا از طریق فروشگاه آنلاین خود و همچنین شرکای خرده فروشی وارد بازار تلویزیون اروپا شد. این کمپانی همراه با برندهایی مانند وان پلاس و هواوی بخشی از موج دوم سازندگان تلویزیون چینی است که سعی در گسترش بین المللی خود دارند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون کیولد شیائومی تا اواخر ماه جاری عرضه می شود

تلویزیون هوشمند Mi Q1 شیائومی در اندازه 75 اینچی از مارس سال جاری در چندین کشور اروپایی با قیمت حدود 1300 یورو در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟