قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

آخرین قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما + مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تعدادی از برند های داخلی لوازم خانگی در چند وقت اخیر با تغییر و تحول در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تعدادی از برند های داخلی لوازم خانگی در چند وقت اخیر با تغییر و تحول در سیستم صنعت و تجارت خود توانستند خوش بدرخشند. یکی از این تولیدکنندگان، پاکشوما است که توانست با برخی از بزرگ ترین برند های هان نظیر ال جی و فیلیپس همکاری داشته باشد و طیف گسترده ای از لوازم خانگی را تولید کند. از طرفی پاکشوما جز قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید که نام آشنایی در بین مردم ایران دارد. با توجه به اینکه کیفیت محصولات ایرانی ارتقا چشم گیری داشته و اخیرا به دلیل خروج برند های خارجی از بازار لوازم خانگی بیشتر مردم به فکر خرید لوازم خانگی ایرانی هستند. لیستی از آخرین قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما به همراه مشخصات تهیه کردیم تا مخاطبان ما بتوانند با بررسی ویژگی و قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در بین این همه برند ایرانی چرا باید پاکشوما را انتخاب کرد؟ همانطور که گفته شد تنهای تعدادی از برند های ایرانی توانستند جایگاه عالی در بازار را بدست بیاورند و محصولات با کیفیتی را ارائه دهند و پاکشوما یکی از این برند ها است.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی به شمار می آید و در خرید جهیزیه نمی توان از آن چشم پوشی کرد. از آنجایی که این محصول در بازار تنوع بالایی دارد، انتخاب هنگام خرید سخت خواهد شد و از طرفی بودجه یکی از نکات مهم در خرید که در انتخاب تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید که ارزان بودن یک کالا نشانه بی کیفیت بودن آن نیست زیرا در لیست بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی محصولاتی با کیفیتی نیز وجود دارد. البته در این شرایط بازار عام مردم در خرید خود نیاز به راهنمایی دارند از همین جهت لیست آخرین قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما در واقع به عنوان یک راهنمای خرید می تواند قیمت و مشخصات مهم لباسشویی های پاکشوما را در اختیارتان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

وسایل ضروری خانه را بیشتر بشناسید

کمپانی پاکشوما در سال گذشته میلادی توانست با راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی در کشور چین تواند اقدامات نوآورانه ای در صنعت تولید لوازم خانگی خود ایجاد کند و عنوان پرفروش ترین ماشین لباسشویی اتوماتیک را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است که پاکشوما اخیرا موفق به راه اندازی خط تولید رباتیک یخچال فریزر های خود شده است که دستاورد بزرگی محسوب می شود.

کالا های ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به لوازم خانگی خارجی دارند و قسمت عمده ای از بازار را در دست گرفتند، با افزایش نرخ ارز و شروع تحریم ها علیه ایران بیشتر افراد در پی شناخت و خرید از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی هستند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407 با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم و 16 برنامه اصلی شستشو ارائه می شود. همچنین امکان اضافه کردن لباس ها در حین شستشو را نیز فراهم نموده تا اگر بعد از روشن شدن دستگاه لباسی را فراموش کرده باشید به دستگاه اضافه کنید. سرعت چرخش موتور این مدل 1400 دور بر دقیقه بوده که در واقع می تواند لباس ها را سریع بشوید و در صورت نیاز خشک کند. برای این ماشین لباسشویی رده مصرف انرژی A+++ در نظر گرفته شده تا با صرف کمترین انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشد. علاوه بر این قفل کودک، 5 برنامه شستشو کمکی و طلق محافظ جهت حفظ ایمنی و ممانعت از اتلاف انرژی برای آن در نظر گرفته شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200  

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی پاکشوما مدل TFU-73200 در دو رنگ سفید و سیلور به فروش می رسد و همچنین دارای صفحه نمایش LED است که به قفل کودک مجهز شده و ظاهر زیبایی را به این محصول بخشیده است. از ویژگی های منحصر بفرد این ماشین لباسشویی می توان به سیستم بالانس اتوماتیک و سیستم کنترل کف اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

ماشین لباسشویی مدل TFU-94407 پاکشوما یک ماشین لباسشویی 9 کیلو گرمی بوده که در دو رنگ سفید و نقره ای ارائه می شود. از آنجایی که ظرفیت دیگ این دستگاه بالا است و برنامه شستشو لباس کودکان، لباس های ورزشی و برنامه شستشو ملحفه و روتختی را ارئه می دهد، گزینه ای مناسب برای خانواده های پر جمعیت به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:

افتتاح اولین خط رباتیک تولید یخچال فریزر توسط وزیر صمت

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل  TFU-63100

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی پاکشوما در رنگ سیلور و سفید با درب نقره ای تولید می شود و در حین کار انرژی کمی مصرف می کند. این محصول از 16 برنامه اصلی و 3 برنامه کمکی برای شستشو برخوردار است که شامل آب کشی اضافه، سیستم Night Wash  و Mix Wash می شود.

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک 7 کیلوگرمی مدل PWT-7241 KJ

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

لباسشویی نیمه اتوماتیک 7 کیلوگرمی مدل PWT-7241 KJ جزو ماشین لباسشویی های درب از بالای پاکشوما بوده که کمترین لرزش و صدا را تولید می کند و به راحتی و بدون هیچ سر و صدایی می توان از آن در محیط خانه استفاده کرد. اگر چه رده مصرف انرژی آن A++ است اما باز هم جزو لوازم خانگی های کم مصرف به شمار می آید. موتور قدرتمند و قابلیت تنظیم زمان شستشو و خشک کن از ویژگی های پرطرفدار این محصول بوده که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. هدایتگر آب یا سیستم شستشو اسلامی از امکاناتی است که در کمتر ماشین لباسشویی یافت می شود اما این محصول از آن بهره مند شده است.

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک مدل PWN-9654AJ

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

ظرفیت 9.6 کیلوگرمی دیگ، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار و دور موتور قدرتمند این محصول باعث شده تا کمی متفاوت تر از ماشین لباسشویی های درب از بالا پاکشوما باشد. همانند مدل قبلی که معرفی نمودیم این ماشین لباسشویی نیز دارای قابلیت تنظیم زمان شستشو و خشک کن، سیستم شستشو اسلامی، لرزش کم و فیلتر پرز لباس ها است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF-1564AJ

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF-1564AJ از دیگر ماشین لباسشویی های درب از بالای پاکشوما با ظرفیت 15.5 کیلوگرمی است. این دستگاه قفل کودک ندارد اما امکان افزودن لباس ها پس از شروع شستشو را فراهم ساخته است. سرعت موتور این دستگاه 800 دور بر دقیقه بوده که صدا و لرزش کمی را ایجاد می کند.

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

تا به اینجای متن با ویژگی های ماشین لباسشویی های پاکشوما آشنا شدید در ادامه جدولی تهیه کردیم که در آن مشخصات کلی و قیمت این محصولات ارائه شده در واقع این لیست آخرین قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما بوده که در تاریخ 27 بهمن ماه سال 99 تهیه شده است.

قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟