بوش و زیمنس
اخبار لوازم خانگی

بوش و زیمنس وارد بخش جدیدی از تولید لوازم خانگی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیدکننده لوازم خانگی آلمانی شرکت بوش و زیمنس با افزایش تقاضا طی سه ماهه ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیدکننده لوازم خانگی آلمانی شرکت بوش و زیمنس با افزایش تقاضا طی سه ماهه گذشته، در حال طراحی برنامه های بزرگ برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده لوازم خانگی منحصر به فرد در هند هستند.

بوش و زیمنس وارد بخش جدیدی از تولید لوازم خانگی می شوند

کمپانی بوش و زیمنس در سال 2020 بهترین رشد را در بخش تولید و عرضه لوازم خانگی داشته اند و اکنون در سال 2021 وارد بخش جدیدی از تولید لوازم خانگی می شوند.

بیشتر بخوانید:

افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند

زمانی که دنیا در سال 2020 در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا بود و افراد برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه قرنطینه بودند، تقاضا برای خرید لوازم خانگی ظرف چند ماه افزایش یافت. مردم به دلیل ترس از این بیماری در خانه به پخت و پز می پرداختند و تقاضا برای لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون هوشمند، ماشین ظرفشویی و غیره بیشتر و بیشتر می شد.

بوش و زیمنس

دو کمپانی یاد شده اعلام کردند که در سال 2020 با توجه به شرایط موجود در بخش لوازم خانگی تقریبا 25 درصد رشد را به ثبت رسانده اند.

بیشتر بخوانید:

هوشمندسازی خانه با اپلیکیشن هوم کانکت زیمنس

مدیر عامل شرکت لوازم خانگی BSH در خصوص رشد فروش کمپانی گفت: 2020 بهترین سال برای BSH نه فقط در هند بلکه در سراسر دنیا بود. پس از گردش مای صفر در ماه آوریل ما نگران کاهش رشد 20-25 درصدی بودیم اما تجارت آن قدر خوب پیش رفت که رشد خوبی را شاهد بودیم. از ماه ژوئن تا دسامبر بیش از 40 درصد رشد داشته ایم و مردم به دنبال لوازم خانگی با کیفیت بودند.

بوش و زیمنس

وی در ادامه گفت: این رشد توسط مخلوط کن، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی صورت گرفت. این شرکت بیش از 1.5 واحد دستگاه مخلوط کن، حدود 2.5 واحد ماشین لباسشویی و نزدیک به 55000 واحد ماشین ظرفشویی فروخت. گفتنی است که مخلوط کن ها بیش از 55 درصد از فروش آن ها را تشکیل می دهند. این مسیر رشد تا سال 2021 ادامه خواهد داشت و این شرکت انتظار دارد رشد 35-40 درصدی در ماه ژانویه تا مارس را تجربه کند و بیش از 50 درصد رشد را در سه ماهه بعدی سال داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی اکوسیستم خانگی در مراکش توسط بوش و زیمنس

بیشتر بخوانید:

ماجرای واردات ممنوعه لوازم خانگی بوش به کجا رسید؟

طبق یک نظرسنجی از مصرف کنندگان، هودهای گاز اولین محصولی هستند که خریدار هندی هنگام خرید یا بازسازی خانه خریداری می کند. بنابراین ما 4 مدل از این محصول را با قیمت هایی کاملا رقابتی ارائه می دهیم. این شرکت همچنین قصد دارد چندین مدل جدید ماشین لباسشویی و بیش از 25 مدل یخچال فریزر را روانه بازار کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟