دستیار هوشمند پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

دستیار هوشمند پاناسونیک برای اولین بار در هند عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند عرضه شد. دستیار هوشمند پاناسونیک یا Miraie یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی AI و اینترنت اشیاء است که جهت اتصال به لوازم خانگی همانند یخچال، ماشین لباسشویی و … طراحی شده است.

همه ما میدانیم که آمازون و گوگل با طراحی دستیار Alexa و گوگل اسیستنت انقلابی بزرگ در صنعت تولید لوازم خانگی هوشمند را رقم زدند و تاکنون هیچ کمپانی نتوانسته با آنها رقابت کنند. هرچند که دستیار هوشمند پاناسونیک تازه وارد بازار شده اما کارشناسان مربوطه در این زمینه درحال بررسی این فناوری هستند تا بیشتر با آن آشنا شوند.

روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند عرضه شد

کلمه Mirai در زبان ژاپنی به معنای آینده و کلمه ie به معنای خانه است. Miraie به کاربران این اجازه را می دهد که تمام دستگاه های پاناسونیک را همزمان کنترل نماید. دستیار هوشمند پاناسونیک همچنین به یک ابزار تشخیصی هوشمند مجهز شده که می تواند مشکلات و مسائل مربوط به عملکرد دستگاه را از قبل تشخیص دهد و به طور بالقوه طول عمر محصولات را افزایش دهد.

روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند عرضه شد

مهم ترین ویژگی دستیار هوشمند پاناسونیک برقرای ارتباط با لوازم خانگی از طریق وای فای در تمام نقاط خانه است. از دیگر قابلیت های Miraie می توان به اعمال سیستم شسشتو مورد علاقه در ماشین لباسشویی، تنظیم دمای یخچال متناسب با دمای محیط همچنین کنترل از راه دور به وسیله نرم افزار Miraie اشاره کرد.

کمپانی پاناسونیک نرم افزار  home grown Miraie را نیز در چند زبان هندی، بنگالی، مراتی و تامیل ارائه داده تا بتوان به تلویزیون های هوشمند اندرویدی متصل شد البته قرار است به زودی چند زبان دیگر به این نرم افزار افزوده شود.

روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند عرضه شد

هنگام رونمایی این سیستم هوشمند، مانیش شارما؛ رئیس و مدیر عامل پاناسونیک در هند و جنوب آسیا بیان کرد: درآمد حاصل از فروش این فناوری می تواند تا پایان سال مالی 2021 یک چهارم از درآمد پاناسونیک را در بر بگیرد. البته کارشناسان معتقدند که این ارقام بلند پروازانه است زیرا دستگاه های متصل به این سیستم در حال حاضر بخش کمی از فروش سایر تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی را به خود اختصاص می دهند.

روز پنجشنبه دستیار هوشمند پاناسونیک با نام Miraie برای اولین بار در بازار هند عرضه شد

او افزود: با ظهور 5G اینترنت اشیا مرحله بعدی تغییر و تحول در دنیای دیجیتال را هدایت می کند. مصرف کنندگان اکنون به دنبال راه حل های کاربردی با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت زندگی از طریق اکوسیستم های اتصال هستند. پاناسونیک از ابتدا به فروش کولر گازی اینورتر متصل متمرکز شد. این شرکت به تدریج نسخه های دیگر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی ، یخچال ، تلویزیون ، پنکه و آبفشان را با قابلیت های هوشمند به بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟