استایل مناسب عید نوروز
خانم ها بخوانند!

استایل مناسب عید نوروز را چطور انتخاب کنیم؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع سال جدید کم کم باید به فکر پوشش جدید و لباس ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع سال جدید کم کم باید به فکر پوشش جدید و لباس های نو باشید. انتخاب لباس و یک استایل مناسب برای اکثر خانم ها کاری دشوار است که ما قصد داریم این انتخاب را برای شما راحت تر کنیم. استایل مناسب عید نوروز امسال معمولا بر اساس رنگ هایی که در سال جدید مد هستند باید انتخاب شوند اما این به آن معنا نیست که از رنگ های دیگر نباید استفاده کنید بلکه ترکیب رنگ سال ۱۴۰۰ و رنگ های دیگر می تواند مناسب همه ی افراد باشد.

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

قبل از خرید هر گونه لباسی ابتدا باید از خود بپرسید که یک لباس عید زنانه شیک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اولین ویژگی برای خرید یک لباس باید به این نکته توجه کنید که مناسب فرم بدن شما باشد اما در این دوره پوشش ها به گونه ای شده که اکثر لباس های موجود در مزون ها برای بیشتر اندام ها مناسب است زیرا معمولا طراحی لباس ها به صورت تک کت های اور سایز و یا شلوار های گشاد و یا پارچه های کشی است که معمولا همه می توانند در پوشش خود از آن استفاده کنند.

مانتو

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

مانتو هایی که در سال جدید می توانید بپوشید همان سبک های پارچه های حریر طرح دار و یا ساده است که آستین های گشاد دارند. تقریبا چند سالی است که دیگر مانتو های اندامی مد نیست پس اگر می خواهید به روز باشید سعی کنید از پوشیدن مانتو های اندامی و تنگ خودداری کنید. پارچه هایی با جنس کرپ های نازک و حریر مناسب لباس برای عید نوروز دخترانه و زنانه است.

کت

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

بسیاری از خانم های جوان علاقه به پوشیدن کت در کنار دیگر لباس هایشان دارند در انتخاب لباس عید امسال حتما یک تک کت اور سایز را در کمد لباس هایتان داشته باشید همانطور که می دانید رنگ سال ۱۴۰۰ زرد و طوسی است پس می توانید تک کت های اور ستیزی به این رنگ ها تهیه کنید برای زیبا تر شدن کت بهتر است از اپل های کوچک برای سرشانه آن استفاده کنید تا کت خیلی زیبا در تن شما دیده شود.

بلوز

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

خیلی وقت است که کراپ هایی با طرح و رنگ‌ های مختلف در بازار وجود  دارد که می توانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید و زیر کت و یا مانتو بپوشید بهتر است بلوز های آستین کوتاه را فراموش کنید و به جای آن ها از کراپ های آستین بلند و کاپ دار استفاده کنید.

شلوار

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

یکی از ترند های سال قبل و امسال شلوار های دمپا گشاد است که هم با کت و هم با مانتو های کرپ به خوبی دیده می شود هم چنین شلوار هایی از جنس مخمل که قسمت پایینی آن زیپ دارد نیز یکی از ترند های امسال است. نوع دیگری از شلوار که می توانید در عید ۱۴۰۰بپوشید جین های دمپا گشاد و یا راسته است که بیشتر مناسب افرادی است که پا هایی لاغر دارند که باعث می شود فرم پا هایشان کمی پر تر دیده شود.

کفش

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

لباس عید نوروز دخترانه حتما باید با انتخاب یک کفش مناسب تکمیل شود اگر اهل پوشیدن کفش های پاشنه دار هستید می توانید از کفش های پاشنه بلند شیشه ای استفاده کنید هم چنین کفش هایی که پاشنه های شیشه ای نیز دارند مناسب عید امسال هستند هم چنین استفاده از کتونی های موجود در بازار نیز برای استفاده روزانه نیز می تواند مناسب باشد.

شال و روسری

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

استفاده از شال و روسری های بزرگ یکی دیگر از ترند های محبوب امسال است از سویی دیگر امسال اکثر مانتو ها با طرح هایی ساده هستند پس می توانید از شال یا روسری های طرح دار برای روح بخشیدن به استایلتان می توانید استفاده کرده و از آن لذت ببرید سعی کنید از شال یا روسری به رنگ زرد و طوسی استفاده کنید هم چنین ترکیب بنفش نیز‌ با این‌ رنگ ها می تواند گرمی‌ خاصی به استایلتان ببخشد. اگر جزو آن دسته ای هستید که همیشه شال مشکی استفاده می‌ کنید پیشنهاد ما این است که از مشکی هایی که طرح های برجسته یا رنگی‌ دارند استفاده کنید و از استایل یکنواختی که همیشه انتخاب می کردید فاصله بگیرید.

کیف

ایده های جذاب برای میکاپ و استایل مناسب عید نوروز

برای انتخاب کیف مناسب با استایلتان یکی از ترند های امسال استفاده ازکیف های زنجیر دار کوچک و متوسط است که با هر نوع پوششی می توان استفاده کرد. هم چنین برای مکان هایی که نیاز به بگ های بزرگ‌ تر دارید می توانید از کیف های ساده بزرگ‌ استفاده کنید در مجموع در انتخاب کیف می توانید آزادنه تر عمل کنید.

اکسسوری دخترانه

با هر استایلی که انتخاب کردید بهتر است یک رینگ نگین دار و یا ساعت هایی با طرح جواهر استفاده کنید اگر طرفدار طرح های نگین دار نیستید از زنجیر های کارتیر استفاده کنید این سبک از اکسسوری ها هیچ وقت از مد نرفته و معمولا همیشه قابل استفاده هستند. همانطور

که همیشه گفتیم گوشواره های حلقه ای بزرگ‌ نیز یکی دیگر از اکسسوری های جذاب هستند که با هر سبکی قابل استفاده اند.

ماسک

استایل مناسب عید نوروز را چطور انتخاب کنیم؟!

با وجود کرونا تقریبا ماسک بخشی از استایل روزانه همه ی ما شده و هم چنین در بازار ماسک هایی با طرح و رنگ‌ های متفاوت وجود دارد که می توانید با بقیه لباس های خود ست کنید.

لباس عید نوروز پسرانه

استایل مناسب عید نوروز را چطور انتخاب کنیم؟!

برای انتخاب یک استایل پسرانه برای عید نوروز باید سبک‌ اسپرت و مجلسی را به طور جداگانه بررسی کنیم. برای استایل اسپرت در سال جدید اکثر پسر ها از هودی های گشاد و شلوار های اسلش استفاده می کنند حال اگر از سبک لباس های گشاد خوشتان نمی آید می توانید از شلوار اسلش به همراه بلوز و تیشرت های هم‌ سایز خودتان نیز استفاده کنید اما به طور کلی بهتر است پوشیدن شلوار پارچه ای را فراموش کنید. هم چنین برای انتخاب کفش با استایل گفته شده می توانید از انواع کتونی ساقدار و یا معمولی نیز استفاده کنید اگر می خواهید از اکسسوری نیز استفاده کنید می توانید یک ساعت مچی زیبا متناسب با خودتان انتخاب کنید. لباس عید نوروز پسرانه مجلسی می تواند کت و یا تک کت هایی به رنگ طوسی باشد که رنگ سال ۱۴۰۰نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟