سامسونگ در رویداد Discover 2021
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در رویداد Discover 2021 از تلویزیون های جدید خود رونمایی می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در رویداد Unbox & Discover 2021 از تلویزیون های جدید خود در تاریخ 2 مارس ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در رویداد Unbox & Discover 2021 از تلویزیون های جدید خود در تاریخ 2 مارس رونمایی خواهد کرد و البته گفتنی است که این کمپانی تلویزیون های Mini LED QLED و تلویزیون The Frame به روز شده خود را در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته بود.

رونمایی از تلویزیون های جدید سامسونگ در رویداد Discover 2021

طبق گزارش منتشر شده از SamMobile غول فناوری کره جنوبی تاریخ رویداد Unbox & Discovery 2021 خود را اعلام کرده است. در طول این کنفرانس سامسونگ قصد دارد چشم اندازی برای محصولات جدید و ابتکاری خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

احتمال عرضه اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ در اوایل 2022

سامسونگ در رویداد Discover 2021

این برند کره جنوبی برای دستیابی به اهداف خود از فناوی های پیشرفته و طراحی زیبا استفاده می کند. این شرکت همچنین قصد دارد مشارکت های جدید خود را در جریان رویداد مجازی Unbox & Discovery 2021 که در Samsung.com و YouTube پخش خواهد شد، اعلام کند.

سامسونگ در رویداد Discover 2021

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ از کدام تلویزیون ها یا فناوری های صفحه نمایش جدید در رویداد Unbox & Discovery 2021 رونمایی خواهد کرد. البته ممکن است محصولات جدیدی را نشان دهد که از ویژگی های LED ،QLED یا حتی Neo QLED بهرمند هستند. همچنین قرار است QD-OLED (پنل های OLED با فناوری Quantum Dot) را برای تلویزیون هایی که اواخر امسال تولید می شوند، عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در خدمت حفظ محیط‌ زیست

پخش مستقیم رویداد Unbox & Discovery 2021 در ساعت 10 صبح در تاریخ 2 مارس سال جاری خواهد بود و محصولات جدید سامسونگ رونمایی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 03 اسفند 1399 در 1:48 ب.ظ

    تلویزیون OLED که باید معرفی کنه و کوانتم دات اولد احتمالا واسه سامسونگ جنبه تبلیغاتی داره مثل QLED همون LCD 2015 کوانتومی این شرکت بود(SUHD) که فقط اسمش رو عوض کردن برای سال ۲۰۱۸ عرضه کردن و قیمتش هم الکی برد بالا، سامسونگ تو این چند سال مدام درجا زده تو تلویزیون امیدوارم امسال یه حرکت اساسی بکنه و قابلیت DOLBY VISION و اندروید به نظرم جزو گزینه هایی اس که سامسونگ باید به تی وی هاش اضافه کنه وگرنه ارزش خرید نداره با اون قیمت های بالا.