ساعت Essential هوشمند لنوو
اخبار لوازم خانگی

سرانجام ساعت Essential هوشمند لنوو در بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته در ماه آوت از ساعت Essential هوشمند لنوو رونمایی شد و بعد از گذشت چند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته در ماه آوت از ساعت Essential هوشمند لنوو رونمایی شد و بعد از گذشت چند روز تولید و در برخی از مناطق برای خرید در دسترس قرار گرفت. حال شش ماه بعد از رونمایی این محصول سرانجام با قیمت 4499 روپیه در بازار هند عرضه شد. علاقه مندان به خرید این محصول در کشور هند می توانند در وبسایت رسمی لنوو و Flipkart این ساعت هوشمند را برای اتاق خواب و یا خانه خود خریداری نمایند.

ساعت Essential هوشمند لنوو

ساعت Essential هوشمند لنوو به عنوان یک نسخه ارزان تر ساعت های هوشمند اصلی لنوو معرفی شد اما ظاهرا از سال 2019 تا به امروز نسخه جدید هر محصول جایگزین مدل قدیمی می شود و ساعت هوشمند لنوو از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

ساعت Essential هوشمند لنوو

بیشتر بخوانید:

حضور عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2021 با فناوری نوین

ساعت Essential هوشمند لنوو

گفته می شود Smart Clock Essential لنوو برخلاف مدل قبلی که دارای صفحه LCD است، از صفحه نمایش LED  چهار اینچی بهره می برد. این صفحه نمایش قادر است زمان، تاریخ و هوا را در حالت ایده آل نشان دهد. علاوه بر این، از نمایشگر آن می توان به عنوان تایمرها نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این ساعت می توان به یک اسپیکر 1.5 اینچی 3 واتی و دو میکروفن دور برد اشاره کرد. لنوو در تلاش است محصولات خود را گسترش و راه حل هایی برای خانه هوشمند ارائه دهد در همین جهت این ساعت هوشمند از گوگل اسیستنت برخوردار شده است.

ساعت Essential هوشمند لنوو

این دستگاه هوشمند توسط یک چیپ ست Amlogic A113X همراه با 4 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه eMMC تأمین می شود. از لحاظ اتصال این ساعت هوشمند لنوو دارای وای فای دو بانده، بلوتوث 0.5 و کروم کست است. پشت این ساعت هوشمند یک کلید قرار گرفته که به کمک آن می توانید میکروفن و اسپیکر را خاموش نمایید همچنین دکمه تنظیم ولوم صدا، پخش، تنظیم ساعت آلارم و یک پرت USB برای شارژ کردن گوشی هوشمند دارد. از دیگر امکانات جذاب این ساعت نور در شب با حداکثر روشنایی 31 لومن است.

ساعت Essential هوشمند لنوو

این ساعت هوشمند تنها در رنگ اختصاصی طوسی ارائه می شود و وزن آن تنها 328 گرم است. این یعنی به راحتی با هر دکوری مطابقت پیدا می کند و به آسانی قابل حمل است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟