دستگاه صوتی noveto
اخبار لوازم خانگی

دستگاه صوتی noveto با قابلیت ارسال صدا بدون هدفون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمی وقت خود را با یک جفت هدفون بی سیم با کیفیت بالا بگذرانید خیلی سریع ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمی وقت خود را با یک جفت هدفون بی سیم با کیفیت بالا بگذرانید خیلی سریع خواهید فهمید که درگیر و نگران سیم های آزار دهنده نبودن چقدر خوب است.  حال تصور کنید بدون اینکه هدفون را داخل گوش قرار دهید بتوانید آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید. کمی عجیب به نظر می رسد اما این امر با دستگاه صوتی noveto به واقعیت تبدیل شده است. این سیستم صوتی قادر است با تکنولوژی بیم صدا را بدون هدفون به مغز ارسال کند.

دستگاه صوتی noveto

دستگاه صوتی noveto soundBeamer  به عنوان یک گجت جدید معرفی شد که پانسیل این را دارد تا انقلابی در نحوه گوش دادن به موسیقی به وجود آورد. به این دلیل که با کمک این سیستم دیگر نیازی به یک جفت هدفون بی سیم و یا اسپیکر های بزرگ نیست.

دستگاه صوتی noveto

سازنده این سستم صوتی نوید یک روش کاملاً جدید را با تجربه صدا به وسیله SoundBeamer می دهد. در واقع دستگاهی که شبیه بلندگوی بلوتوثی بزرگ است با استفاده از یک ماژول سنجش 3 بعدی موقعیت گوش های شما را در زمان حال پیدا و ردیابی کرده و امواج  صوت را به سمت آنها تولید و ارسال می کند. این سیستم  “توده های اصوات” را در اطراف هر دو گوش ایجاد کرده که به این روش شما به تنهایی می توانید صدای موسیقی را کاملا سه بعدی بشنوید. عده ای گمان می کنند که حرکت دادن سر باعث خارج شدن از مسیر امواج صوتی و از بین رفتن صدا می شود در حالی که دستگاه از  تنظیماتی برخوردار شده که به شما این امکان را می دهد تا سر خود را تکان دهید و حرکت سر شما را دنبال کند.

دستگاه صوتی noveto

از آنجا که هنگام گوش کردن به موسیقی به وسیله این تکنولوژی از هدفون استفاده نمی کنید می توانید صداهای دیگر را در محیط به وضوح بشنوید. به همین دلیل، این شرکت معتقد است که این فناوری می تواند کاربردهای عملی هم در دفتر کار و هم در خانه داشته باشد.

دستگاه صوتی noveto

Ayana Wallwater، مدیر محصولات SoundBeamer اظهار داشت: این همان چیزی است كه ما آرزوی آن را داریم. جهانی که ما صدای دلخواهمان را دریافت می کنیم. نیازی به مزاحمت دیگران نیست و دیگران از صدای موسیقی شما اذیت نمی شوند اما هنوز می توانید با آنها تعامل داشته باشید.

سیستم صوتی noveto در ماه نوامبر سال گذشته به طور رسمی توسط کمپانی SoundBeamer رونمایی شد اما آنطور که پیداست هنوز نمی توانید آن را خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • احسان | 09 تیر 1402 در 1:57 ق.ظ

    این دستگاه منو اززندگی ساقط کرده چنددنفر همش دارن توسرم بامن حرف میزنن ووهمش توهین وناسزا میگن یه دیوانه تمام عیارهستن نمیدونم چجوری به مغزمن متصل شدن اما کارکثیفی دارن انجام میدن وهیچکس جزخودم صداشونو نمیشنوه