پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

پاکشوما صادرکننده برتر سال 1399 شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، شرکت های تولیدکننده داخلی توانستند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، شرکت های تولیدکننده داخلی توانستند ظرفیت های بالای خودرا در عرصه تولید محصولات با کیفیت نشان دهند. البته که شکوفایی در عرصه تولید لوازم خانگی با کیفیت آنهم در شرایط تحریم، لذت اینگونه موفقیت ها را دوچندان می کند. حال خبر می رسد که گروه صنعتی پاکشوما صادرکننده برتر سال 1399 شده و این عنوان ارزشمند در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب علیه ایران صورت گرفته است.

در همین رابطه بخوانید:

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

گروه صنعتی پاکشوما به عنوان بزرگ ترین کارخانه تولید کننده لوازم خانگی در ایران در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه صادرات غیرنفتی از طرف اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم به عنوان صادرکننده برتر در سال 1399 انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

تکامل پاکشوما در چشم انداز سال 2021

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» متاسفانه طی سال های گذشته علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استفاده از محصولات تولید داخل، حمایت ها از بخش تولید آنطور که باید محقق نشد و بخش تولید همواره در تامین مواد اولیه دچار مشکلات فراوانی بوده است. با این حال تولیدکنندگان با کیفیت لوازم خانگی نشان دادند که اگر بستر فراهم شود، توان تولید محصولات با کیفیت را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟