کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی
اخبار لوازم خانگی

کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی الکتریک معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی الکتریک معرفی شده و این کمپانی ادعا کرده ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی الکتریک معرفی شده و این کمپانی ادعا کرده که این محصول جدید نسبت به کولرگازی های قبلی دو برابر سریع تر اتاق ها را گرم می کند.

کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی الکتریک معرفی شد

شرکت میتسوبیشی الکتریک کولرگازی ایستاده جدیدی را به بازار عرضه کرده است که ادعا کرده دو برابر سریع تر از مدل های قبلی اتاق های خانه را گرم می کند.

بیشتر بخوانید:

تهویه مطبوع میتسوبیشی موفق به کسب جایزه Canstar Blue شد

کولرگازی یاد شده با عنوان MFZ-KW-VG و طراحی زیبا و ظریف در دسترس کاربران قرار می گیرد و به لطف سنسورهای پیشرفته RapidHeat و فناوری Intuitive Control Logic عملکرد گرمایشی در دمای پایین را با سرعت بالا ارائه می دهد.

کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی

عملکرد جداشونده Multi Vane Flow با استفاده از سه پره با شکلی منحصر به فرد طراحی شده و برای کنترل بهتر جریان هوا و توزیع گرما مورد استفاده قرار می گیرند و هوای گرم را به سمت بالا و پایین هدایت می کند. مدل های انتخابی فقط با 18 دسی بل در حالت گرمایش کار می کنند.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزرهای جدید میتسوبیشی در راه بازار!

مدیر تولید میتسوبیشی الکتریک؛ Atesh Mani گفت: عملکرد مطلوب کولرگازی به گونه ای طراحی شده که با ساختار اکثر خانه ها سازگار است. این محصول جدید میتسوبیشی با برچسب قیمت 3,049 دلار به فروش می رسد.

کولرگازی ایستاده جدید میتسوبیشی

وی در ادامه گفت: این کولرگازی ایستاده دارای پایه قابل حمل و نصب روی دیواری است. همانطور که از ظاهر و طراحی آن مشخص است کاربران می توانند این محصول را در دکوراسیون مدرن خود جای دهند و در روزهای سرد پاییز و زمستان فضای خانه را گرم نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟