تلویزیون Redmi مکس
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون Redmi مکس با صفحه نمایشگری بزرگ روانه بازار چین شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراسم رونمایی گوشی های هوشمند Redmi  سری K40 چند روز پیش برگزار شد البته در این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراسم رونمایی گوشی های هوشمند Redmi  سری K40 چند روز پیش برگزار شد البته در این رویداد علاوه بر این گوشی هوشمند سه محصول دیگر نیز معرفی شدند. این محصول شامل لپ تاپ RedmiBook Pro 14/15 ، تلویزیون Redmi مکس 86 اینچی و هدست Redmi AirDots 3 بود. با ما همراه باشید تا نگاهی به تلویزیون 86 اینچی Redmi مکس که یکی از تلویزیون های بزرگ این کمپانی محسوب می شود بیندازیم. تلویزیون Redmi مکس مجهز به یک صفحه نمایش LCD با پس زمینه LED و وضوح 2160*3840 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز است. علاوه بر موارد گفته شده این تلویزیون 4K از فناوری MEMC یا برآورد حرکت بهره مند است که در سرعت پخش تصاویر تاثیر گذار خواهد بود.

تلویزیون Redmi مکس

همچنین صفحه نمایش آن از رنگ 10 بیتی، HDR، HDR 10،  HLGو Dolby vision پشتیبانی کرده و 92 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را با دقت رنگ ΔE ≦ 2 پوشش می دهد. یکی دیگر از ویژگی تلویزیون Redmi مکس نمای 178 درجه ای تصاویر است.

افزون بر این، این سری از تلویزیون های Redmi به یک چیپست ناشناخته ای با پردازنده چهار هسته ای (ARM Cortex-A73)، پردازنده گرافیکی ARM Mali-G52 MC1 ، 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از لحاظ نرم افزاری برنامه MIUI برای تلویزیون های 3.0 اجرا می شود که امکانات آن شامل یکپارچه سازی محتوا و ویژگی های هوشمند مانند دستیار صوتی Xiao Ai و موارد دیگر است.

تلویزیون Redmi مکس

در مورد راه های اتصال و درگاه ها این تلویزیون می توان گفت که از وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0 ، کنترل تلویزیون مادون قرمز ، دو درگاه USB نوع A ، ای وی ، اترنت و سه ورودی HDMI است. یکی از سه پورت HDMI از نوع v2.1 بوده که از VRR 120Hz  یا همان نرخ بروز رسانی 120 هرتز و ALLM حالت کاهش تاخیر خودکار پشتیبانی می کند. به همین خاطر کاربران می توانند PS5 سونی یا Xbox Series X خود را به تلویزیون متصل نمایند تا تجربه جدیدی را در بازی کردن کسب کنند.

تلویزیون Redmi مکس

سرانجام اگر بخواهیم درباره صدای این تلویزیون صحبت کنیم باید بدانید که به دو عدد بلندگوی 12.5 مجهز شده تا بتواند حداکثر خروجی صدا 25 وات را در اختیار کاربران قرار دهد. این بلندگوها همچنین از فناوری Dolby Atmos و DTS-HD جهت تقویت صدا پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟