اخبار لوازم خانگی

ورود کولرگازی و ماشین لباسشویی یک برند معتبر به بازار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی ماه های گذشته بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی از خطوط تولیدی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی ماه های گذشته بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی از خطوط تولیدی محصولات جدید خود رونمایی کردند و در همین راستا حال خبر رسیده که به زودی بازار لوازم خانگی ایران شاهد ورود کولرگازی و ماشین لباسشویی یک برند معتبر خواهد بود.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ال کا ایران به زودی یک برند معتبر لوازم خانگی که محصولات با کیفیتی نظیر تلویزیون را به بازار لوازم خانگی کشور معرفی کرده، به زودی دو محصول جدید خودرا که شامل کولر گازی و ماشین لباسشویی خواهد بود، راهی بازار کشور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟

آنطور که مشخص است این برند لوازم خانگی در حال حاضر به بررسی محصولات و آماده سازی جهت ورود این دو محصول به بازار کشور است. زمان مشخصی برای ورود کولرگازی و ماشین لباسشویی این برند معتبر به بازار کشور اعلام نشده اما بر اساس گفته یک منبع آگاه به خبرنگار ال کا ایران، این محصولات در سال آینده و احتمالا در اواسط و یا اواخر بهار به بازار لوازم خانگی ایران معرفی خواهد شد.

همچنین این شرکت قصد دارد تا محصولات دیگری نظیر کنسول های بازی و برخی دیگر از محصولات را در مراحل بعدی راهی بازار ایران کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟