همکاری هایسنس و Jumbo
اخبار لوازم خانگی

همکاری هایسنس و Jumbo برای تولید لوازم خانگی در امارات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری هایسنس و Jumbo برای تولید لوازم خانگی در امارات متحده عربی خبری بود که ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری هایسنس و Jumbo برای تولید لوازم خانگی در امارات متحده عربی خبری بود که اخیرا منتشر شده و نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

همکاری هایسنس و Jumbo برای تولید لوازم خانگی در امارات

کمپانی هایسنس یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در سطح جهانی است که قصد دارد با گروه Jumbo مجموعه لوازم خانگی و تهویه مطبوع در امارات برای تولید لوازم خانگی مشترک همکاری کند. این برند تجاری که دفتر مرکزی آن در چین قرار دارد و به بیش از 160 منطقه و کشور صادر می شود، از شبکه توزیع و خدمات گسترده Jumbo که طی 47 سال گذشته توسعه یافته بهره می برد و به بازار امارات متحده عربی راه می یابد.

بیشتر بخوانید:

اولین تلویزیون 48 اینچی اولد هایسنس رونمایی شد

همکاری هایسنس و Jumbo

شرکت هایسنس با رعایت فلسفه ساده و بهتر زندگی، بیش از پنج دهه است که جدیدترین فناوری ها را در لوازم خانگی برتر خود ادغام کرده است. از یخچال و فریزر گرفته تا ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تهویه مطبوع مرزهای نوآوری را برای تولید محصولات الکترونیکی پیشرفته برای خانه های هوشمند پیش برده است.

بیشتر بخوانید:

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس معرفی شد

با توزیع بیش از 1000 فروشگاه خرده فروشی گروه Jumbo و قابلیت های قوی در انبارداری، تحویل، تدارکات و بازاریابی هدف Jumbo استفاده از قدرت خود برای کمک به هایسنس است تا حضور خود را در کشور به عنوان توزیع کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات لوازم خانگی گسترش دهد.

همکاری هایسنس و Jumbo

مجموعه ای از یخچال و فریزرهای هایسنس که از ویژگی های ابتکاری برخوردار بوده و به گونه ای طراحی شده است که به زیبایی با آشپزخانه های امروزی ترکیب می شود. ویژگی های برتر این یخچال فریزرها شامل جریان چند چرخه هوا، خنک کننده دو قلو، کنترل های لمسی و فناوری بدون یخ زدگی می شوند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون لیزری TriChroma هایسنس در CES 2021 معرفی شد

ماشین لباسشویی Hisense که همراه با مجموعه ای از برنامه های شستشو برای مراقبت از لباس شما و سیستم منحصر به فرد Snowflake Drum برای مراقبت ملایم است، یک لوازم خانگی خارق العاده برای رفع نیاز لباس های شما است.

همکاری هایسنس و Jumbo

همچنین سری Hisense PureJet دارای یک ویژگی Auto Dosing بسیار مفید است. دستگاه میزان مواد شوینده را برای استفاده از وزن لباس در دیگ انتخاب می کند تا مطمئن شوید که یک شستشوی کامل را بدست آورده اید. سیستم Auto Dosing می تواند هر بار با استفاده از مقدار بهینه، مایعات کافی را برای حداکثر 20 بار شستشو ذخیره کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون 100 اینچی هایسنس معرفی شد

همکاری هایسنس و Jumbo

برای خنک شدن راحت در تمام طول تابستان می توانید از تهویه مطبوع هایسنس استفاده کنید. Hisense به عنوان یک متخصص در زمینه فن آوری اینورتر، تهویه مطبوع فوق العاده بی صدا و نصب آسان با فیلترهای چهار در یک را برای محافظت از هوای سالم تولید کرده است. علاوه بر این، قابلیت Smart Cooling با استفاده از کنترل های هوشمند وای فای و دمای راحت را با لمس یک دکمه تضمین می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟