یخچال های سری جدید هیتاچی
اخبار لوازم خانگی

یخچال های سری جدید هیتاچی روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های سری جدید هیتاچی در مدل های فرنچ دوور (Door French) و Bottom Mount از ماه جاری ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال های سری جدید هیتاچی در مدل های فرنچ دوور (Door French) و Bottom Mount از ماه جاری روانه بازار لوازم خانگی استرالیا می شوند و در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

یخچال های سری جدید هیتاچی روانه بازار می شوند

همانطور که گفته شد کمپانی هیتاچی سری جدیدی از یخچال های خود را روانه بازار می کند که از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. به گفته مدیر بازاریابی هیتاچی، مارک بیرد؛ یخچال های جدید نشان دهنده تمرکز شرکت در دستیابی به تعادل بین عملکرد و ظاهر است.

بیشتر بخوانید:

همکاری بکو و هیتاچی برای تولید لوازم خانگی مشترک

وی در ادامه گفت: “هدف اصلی یخچال این است كه غذا را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارد و آشپزخانه به عنوان یك قطب اصلی در خانه شناخته خواهد شد زیرا بسیاری از نیازهای افراد را برطرف خواهد کرد.”

مارک بیرد افزود: “مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا وقت بیشتری را در خانه می گذرانند، بنابراین برای وعده های غذایی خود مجبور به پخت و پز در خانه هستند و به دنبال آن به خرید لوازم خانگی و همچنین لوازم آشپزخانه جدید می پردازند تا از آخرین قابلیت ها و فناوری های روز دنیا بهره مند شوند.”

یخچال های سری جدید هیتاچی

یخچال فرنچ دوور هیتاچی مدل  640VT0X  با برچسب قیمت 3799 دلار و شیشه هایی مات مات و سفید آینه ای موجود است. ظرفیت این یخچال 638 لیتر در نظر گرفته شده و همچنین دارای یک محفظه قابل انتخاب 121 لیتری است که می تواند در چهار حالت مختلف مانند یخچال (3 درجه سانتیگراد)، خنک کننده (1 درجه سانتیگراد)، یخ زدگی نرم (-3 درجه سانتیگراد) یا فریزر (-18 تا -20) تنظیم شود.

یخچال های سری جدید هیتاچی

یکی از ویژگی های سری جدید یخچال های این برند، که اولین بار در محدوده Hitachi Made in Japan ارائه شد، فناوری Auto Door است که با لمس یک دکمه درب باز می شود یا با استفاده از حرکت اسلاید به طور همزمان دو در را باز می کند.

بیشتر بخوانید:

فروش سهام هیتاچی به آرچلیک

محفظه vacuum در محدوده Made in Japan نیز یافت می شود و برای حفظ طراوت غذا، حفظ مواد مغذی و رطوبت و همچنین ایجاد نفوذ سریعتر برای زمان پخت و پز کمتر طراحی شده است. این محفظه برای غذاهای مختلف از جمله پنیر، میوه ، گوشت و ماهی مناسب است.

یخچال های سری جدید هیتاچی

یخچال فریزر Bottom Mount هیتاچی مدل RS38KPT با برچسب قیمت 1499 دلار جایزه iF Design Award 2020 را دریافت کرد و در دو رنگ شامپاینی و مشکی درخشان در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی های یخچال اسنوا را بیشتر بشناسید + لیست قیمت

یخچال یاد شده با ظرفیت 404 لیتر دارای یک محفظه فریزر دو طبقه، فضای خنک سازی و محفظه سبزیجات است. همچنین یک فیلتر قدرت سه گانه برای عطر زدایی قدرتمند، صرفه جویی در انرژی روشن LED و یخ ساز اتوماتیک وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟