دریافت خسارت لوازم برقی
اخبار لوازم خانگی

دریافت خسارت لوازم برقی صدمه‌ دیده از شرکت برق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: سرقت کابل‌ها و قطع‌های ناگهانی برق ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: سرقت کابل‌ها و قطع‌های ناگهانی برق ممکن است موجب بروز مشکلات و خرابی‌هایی در لوازم خانگی برقی شود که مشترکان می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع و بررسی پرونده توسط کارشناسان، میزان خسارت لوازم خانگی برقی خود را دریافت کنند.

امیدعلی مرآتی در جمع اصحاب رسانه در خصوص گله‌مندی مردم از سرقت کابل‌ها برق و خسارت لوازم خانگی برقی اظهار داشت: سرقت متاسفانه مختص شرکت برق نیست اکثر دستگاه‌های خدمات‌رسان با این پدیده درگیر هستند.

وی با اشاره به همکاری خوب حوزه انتظامی و قضایی استان با شرکت برق استان، گفت: روزانه خاموشی‌های ناخواسته‌ای در سطح شهر‌ها داریم که اصلا به دلیل کمبود نیرو یا اختلالات شبکه نیست و بیشتر به مسئله سرقت‌ها برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه در این سرقت‌ها تعداد زیادی از سارقین یا از بین می‌روند و یا دچار سوختگی می‌شوند که علاوه بر آن به لوازم خانگی برقی مشترکان نیز خسارت‌های وارد می‌شود.

وی با اشاره به قراردادی در سطح ملی با شرکت بیمه‌گر در راستای پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق به این دسته از مشترکان، افزود:گزارشی از خسارت این تعداد از مشترکان تهیه و به امور مربوطه ارسال می‌شود و خسارت به مشترک مربوطه پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، مرآتی در خصوص خاموشی معابر نیز، اضافه کرد: با توجه به مشکلی که در بحث سوخت نیروگاه‌ها پیش آمد دستورالعملی از طریق شرکت مدیریت شبکه دیسپاچینگ ملی به تمامی شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای ارسال شد که برای جلوگیری از خاموشی منازل، کارخانجات و مکان‌های تجاری برق بزرگراه‌های برون شهری خاموش و معابر داخل شهر حداقل یک‌دوم خاموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟