تلویزیون CX اولد ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون CX اولد ال جی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون CX اولد ال جی در بازار هند در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. این شرکت ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون CX اولد ال جی در بازار هند در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. این شرکت با استفاده از این محصول جدید بر روی جذب علاقه مندان به بازی، گیمر ها و افرادی که خواهان تجربه سینما در خانه هستند تمرکز کرده است.

این تلویزیون هوشمند 48 این بوده که جزو کوچک ترین تلویزیون اولد به شمار می آید. ال جی ادعا می کند که تلویزیون CX 48 اینچی  تصاویر واضح تری را نسب به تلویزیون های بزرگتر به نمایش خواهد گذاشت. در مورد قیمت گذاری، ال جی تصمیم گرفت این محصول را در هند با ارزش 199/999  روپیه معادل 2/739 دلار به فروش برساند.

تلویزیون CX اولد ال جی

این تلویزیون ال جی مجهز به پردازنده NVIDIA مدل G-SYNC است که امکان بازی با پاسخگویی بالا را بدون تأخیر  فراهم می کند. همچنین پروفایل HGiG که با استفاده از پیکسل های خودنور ساخته شده است به کاربران کمک می کند تا بهترین تجربه ممکن را در تصاویر بازی های HDR داشته باشند. طبق گفته های شرکت به غیر از رنگ و کنتراست غنی، صفحه نمایش از زاویه دید گسترده ای نیز از یک دید عالی برخوردار است

این تلویزیون همچنین با قابلیت اتصال به HDMI 2.1 همراه است. علاوه بر این مجهز به زنگ هشدار ورزشی شده که به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن از انتشار اخبار ورزشی مورد علاقه خود و زمان به روزرسانی بازی را مطلع شوید.

تلویزیون CX اولد ال جی

تلویریون اولد ال جی زمان پاسخگویی سریع در 1 میلی ثانیه و تداخل صفر را ارائه می دهد. حالت فیلمساز جدیدی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که تنظیمات تلویزیون را به صورت خودکار تنظیم می کند تا هر فیلم خاصی را به روشی که کارگردان برای دیدن آن نشان داده است به نمایش بگذارد.

تلویزیون CX اولد ال جی از Dolby Vision IQ و Atmos پشتیبانی می کند تا با بهینه سازی محتوا تجربه ی کلی در استفاده از دستگاه را افزایش دهد. از قابلیت های هوشمند این تلویزیون می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل، آمازون الکسا ، Apple AirPlay 2 و HomeKit اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 17 اسفند 1399 در 0:00 ق.ظ

    کیفیت تصویر سونی A90J با جدیدترین پردازنده XR و تکنولوژی نقطه کوانتومی XR TRILUMINOS PRO تو پنل های OLED همچنان پیشتاز کیفیت تصویر در اولد هاس و ۱۶ درصد هم به روشنایی بیشتری هم داره نسبت به مدل های قبلی، وبیشترین فرمت های سینمایی DOLBY VISION و IMAX ENHANCED ( این تکنولوژی توسط DTS و IMAX برای سینمایی خانگی طراحی شده که فقط سونی داره و سونی پیکچرز هم قرار ۱۰۰ فیلم برتر با این فرمت رو بسازه تا دو سال آینده) که ترکیب اون با رنگ های DOLBY و پردازنده XR یک سینمای وصف ناپذیر رو خلق میکنه تو خونه که از رقبا کاملا متمایزش کرده, و حتی با قیمت بیشتر هم ارزش خرید بیشتری داره نسبت به ال‌جی، ال‌جی درسته اولد های با قیمت خوب می‌سازه ولی اصلا حرفی واسه گفتن نداره جلوی سونی.
    SONY MAKE BELIVE.

  • علی | 17 اسفند 1399 در 0:37 ق.ظ

    البته اگه میخواهید پلی استیشن ۵ وصل کنید مدل های X9000J و X9500J هم HDMI 2.1 داره و بهترین کنسول رو باید با بهترین تلویزیون های سونی با پردازنده های قوی X1 یا پردازنده جدیدتر انقلابی XR استفاده کنی تا لذت انحصاری های سونی رو تو گیم درک بکنی و مدل های OLED بخاطر این که پیکسل هاشون زود میسوزه چندان برای استفاده طولانی مدت برای گیم مناسب نیستن.