سرخ کن هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

سرخ کن هوشمند شیائومی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرخ کن هوشمند شیائومی سری MIJIA روانه بازار لوازم خانگی می شود و با 3.5 لیتر ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرخ کن هوشمند شیائومی سری MIJIA روانه بازار لوازم خانگی می شود و با 3.5 لیتر ظرفیت در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصول شیائومی دارای برچسب قیمت 399 یوان (61 دلار) است.

سرخ کن هوشمند شیائومی روانه بازار لوازم خانگی می شود

سرخ کن هوشمند شیائومی سری MIJIA دارای 3.5 لیتر ظرفیت است و فقط به عنوان سرخ کن مورد استفاده قرار نمی گیرد و یک محصول چند منظوره است.

بیشتر بخوانید:

عرضه محصولات هوشمند جدید شیائومی در سال جاری

کاربران این سرخ کن می توانند از آن به عنوان اجاق گاز، مایکرویو، پرس میوه، ماست ساز و غیره استفاده کنند. این محصول در محدوده دمایی 40 تا 200 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است و همچنین دو سرعت باد را برای یخ زدایی و پخت انواع میوه های خشک، سبزیجات و گوشت ارائه می دهد.

سرخ کن هوشمند شیائومی

سرخ کن هوشمند یادشده دارای یک گرمایش داخلی قدرتمند 1500 وات و چرخش 360 درجه گردش هوای گرم است که باعث می شود گرما به تمام قسمت های غذا برسد و غذا به طور مساوی گرم یا پخته شود. همچنین از زمان پخت 24 ساعته پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون 75 اینچی LCD شیائومی روانه بازار اروپا می شود

یک صفحه نمایش OLED در قسمت جلوی سرخ کن وجود دارد و کاربران می توانند با یک چرخش و فشار یک دکمه به راحتی دما و زمان پخت را تنظیم کنند. همچنین از اتصال اپلیکیشن MIJIA با کاربرانی که به بیش از 50 دستور العمل دسترسی دارند، پشتیبانی می کند. در عین حال، قابلیت پشتیبانی از حالت پخت و پز سفارشی را دارد.

بیشتر بخوانید:

اجاق برقی MIJIA شیائومی رونمایی شد

سرخ کن هوشمند شیائومی

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت

یکی دیگر از قابلیت های این محصول این است که در صورت برداشتن ظرف برای بررسی وضعیت پخت یا هم زدن غذا در حین پخت به طور خودکار خاموش می شود و بدون بدون اینکه نیازی به راه اندازی مجدد سرخ کن باشد بلافاصله پس از تمام شدن کار کاربر با ظرف ، دستگاه به ادامه پخت و پز ادامه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟