سفر بی دردسر را با مستر بلیط تجربه کنید
رپرتاژ

سفر بی دردسر را با مستر بلیط تجربه کنید

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آنلاین شدن روند خرید بلیط سفر همان ‌قدر که به ساده و سریع شدن این امر منجر شده است، ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آنلاین شدن روند خرید بلیط سفر همان ‌قدر که به ساده و سریع شدن این امر منجر شده است، برای برخی از کاربران وبسایت و اپلیکیشن ‌های خرید آنلاین بلیط سفر دردسرهایی درست کرده است.

وجود مشکلاتی در زمینه رزرو و لغو بلیط سفر، استرداد بلیط ، پشتیبانی ضعیف و… برخی از مشکلاتی است که خریداران بلیط هواپیما نسبت به آن اعتراض‌ دارند.

با توجه به مرسوم شدن خرید آنلاین بلیط هواپیما و همچنین افزایش رقابت در زمینه ارایه خدملت آنلاین سفر، بهبود کیفی ارایه این خدمات از برنامه‌های بسیاری از فعالان این صنعت است.

مستر بلیط نیز که از بازیگران اصلی صنعت گردشگری و فعالان اکوسیستم استارت ‌آپی کشور است، در این زمینه اقدامات موثری برای بهبود کیفیت سفر مسافران انجام داده است. اقداماتی که علاوه فراهم کردن شرایط سفر بی‌دردسر برای مشتریان، به افزایش رضایتمندی آنها از خدمات ارایه شده توسط این برند منجر شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن مستر بلیط، سفر خود را از سبد کامل محصولات مستربلیط انتخاب و از طریق درگاه امن پرداخت الکترونیک، هزینه آن را پرداخت کنید.

اگر در هر مرحله از خرید نیز با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی گروه مستر بلیط به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.

با مستربلیط یک سفر بی دردسر و پر از آرامش را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟