یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قول و قرارهای تغییرات اساسی خانه را گذاشته بودیم برای اسفند، برای روزهایی که نوید ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قول و قرارهای تغییرات اساسی خانه را گذاشته بودیم برای اسفند، برای روزهایی که نوید لحظه‌های بهاری را با خودش به همراه دارد. امسال از آشپزخانه شروع کردیم و با توجه به شرایط فعلی متوجه شدیم تغییر یخچال و لباسشویی قدیمی ما اساسی و مفیدترین تغییر در خانه ماست. با تحقیق و پرس‌و‌جو از دوستانمان با یخچال‌ها و لباسشویی‌های سامسونگ آشنا شدیم.

حالا ورود یخچال (RH77)  FSR14 و لباسشویی کمبو 1469  سامسونگ خستگی سال گذشته را از دوش ما برداشته و وجود این دو میهمان زیبا و پرتوان آشپزخانه ما را به بهترین شکل ممکن کاربردی و البته بهاری کرده‌اند.

به تازگی و طراوت بهار

یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ

مهم‌ترین نکته‌ای که در یخچال‌ های سری FSR سامسونگ ما را شگفت زده کرده است مجهز بودن آن به سیستم خنک ‌کنندگی دوگانه Twin Cooling است. این فناوری دقیقا نیاز این روزهای همه خانواده‌هاست. در شرایطی که مواد غذایی بیشتری می‌خریم و کمتر به بیرون رفت و آمد کنیم، جدا بودن گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم باعث می‌شود رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ ‌شود در حالیکه در یخچال‌های معمولی رطوبت تنها تا ۳۰٪ محفوظ می‌ماند.

یعنی در FSR سامسونگ میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید حجم بیشتری از مواد غذایی را در یخچال‌های سایدبای ساید و پرظرفیت FSR سامسونگ جا بدهید.

یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ

ضمنا همین فناوری خنک‌کنندگی دوگانه FSR با تفکیک هوای در حال گردش بخش‌ فریزر از بخش یخچال، فضای فریزر را برای نگهداری گوشت و مرغ هم مناسب می‌کند و به این شکل صدمه‌ای به بافت آنها وارد نمی‌شود و طعم و مزه اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کنند.

یکی دیگر از مزایای خوب و مهم این یخچال درب شوکیس آن است که فضایی اضافه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مواد غذایی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید سریع‌تر در دسترس‌تان باشد. حتی می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز کودکتان را در این بخش قرار بدهید که بدون اینکه نگران افتادن چیزی باشید، کودکتان به راحتی بتواند آبمیوه‌ها و خوراکی‌هایش را بردارد.

خشکشویی به وقت عید

یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ

لباسشویی کمبو سری 1469  سامسونگ هم به معنای واقعی عید را به خانه ما آورده است. حالا ما یک خشک شویی شبانه‌روزی داریم که نه نگران ساعات کاری آن هستیم نه نگران فراموش کردن لباس‌هایمان در آنجا! ضمن اینکه در خانه ما دیگر خبری از لباس‌های نم‌دار و چروکیده روی رخت‌آویز و اتو کشیدن لباس برای خشک کردن آن‌ها هم نیست.

فناوری‌های موجود در لباسشویی‌های سری کمبو سامسونگ لباس‌ها را پس از شستشو صد در صد خشک می‌کند و شما هیچ نیازی به پهن کردن و انتظار برای خشک شدن لباس‌ها ندارید. درحقیقت این فناوری همان رویای پوشیدن لباس‌های خشک به محض بیرون آمدن از لباسشویی است.

یک آشپزخانه بهاری با سامسونگ

قابلیت AIRWASH   هم یکی دیگر از قابلیت‌های این لباسشویی است. همان قابلیتی که این روزها در خانه همه ما مورد نیاز است. قابلیت AIRWASH به این شکل است که بدون نیاز به یک قطره آب و مواد شوینده شیمیایی می‌توانید لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضدعفونی و پاکیزه کنید. این فناوری بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و میکروب‌های مضر را از طریق هوای گرم کاملا از بین می‌برد.

کت‌های پشمی، لباس‌های ضخیم، پلیور و… را می‌توانید با این فناوری ضدعفونی کنید. به علاوه اینکه وقتی در جریان شستشو از آب استفاده نمی‌کنید احتیاجی به خشک کردن هم وجود ندارد و لباس‌ها دوام بیشتری پیدا می‌کنند.

چنانچه علاقه‌مند هستید در روزهای پایانی سال ماشین لباسشویی خود را تغییر بدهید و یا سال ۱۴۰۰ را با یخچال‌هایی هوشمند و پیشرفته آغاز کنید، می‌توانید برای دیدن مدل‌های بیشتر این محصولات از سایت سامسونگ دیدن کنید و در سال جدید یک دنیا فناوری و قابلیت را به خانه‌تان هدیه بدهید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟