تلویزیون های 2021 فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های 2021 فیلیپس با ویژگی شخصی سازی صدا عرضه می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 2021 فیلیپس با ویژگی شخصی سازی صدا ارائه می شود و به کاربران این ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های 2021 فیلیپس با ویژگی شخصی سازی صدا ارائه می شود و به کاربران این امکان را می دهند از طریق تست شنوایی در دستگاه تلفن همراه iOS یا اندروید یک نمایه شنوایی فردی ایجاد کنند.

تلویزیون های 2021 فیلیپس با ویژگی شخصی سازی صدا عرضه می شوند

شرکت TP Vision که پشت تلویزیون های فیلیپس در اروپا است با شرکت بهداشت و درمان Mimi Hearing Technologies مستقر در برلین همکاری کرده تا فناوری شخصی سازی صدا را در مدل های تلویزیون 2021 خود به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

طرز استفاده از پلوپز چگونه است ؟

تلویزیون های 2021 فیلیپس

شخصی سازی صدا Mimi فیلیپس به کاربران این امکان را می دهد تا با انجام تست شنوایی کوتاه در گوشی یا رایانه شخصی iOS و Android خود بتوانند یک نمایه ID شنوایی ایجاد کنند و به راحتی از طریق QR با تلویزیون همگام کرده و در نهایت صدای تلویزیون خود را در نمایه شنوایی منحصر به فرد خود شخصی سازی کنند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اولد مقرون به صرفه فیلیپس روانه بازار می شود

این عملکرد جدید نتیجه یک عملکرد صوتی شخصی و بهینه شده است که تجربه لذت بخشی از تماشای تلویزیون را برای کاربران ایجاد می کند. این شرکت در آستانه روز جهانی شنوایی این قابلیت جدید محصولات خود را اعلام کرد.

تلویزیون های 2021 فیلیپس

این دو شرکت توضیح می دهند که الگوریتم پردازش میمی می تواند بیش از 100 پارامتر را نمایه کند. این توانایی شنوایی را در درجه اول در دو زمینه ارزیابی می کند. در کمترین شدت صدا که کاربر می تواند تشخیص دهد و توانایی کاربر در پردازش صداهای “ماسک زده” ، به معنای ساکت ترین صدایی است که کاربر می تواند در زمان های پر سر و صدا درک کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های LCD 2021 فیلیپس معرفی شدند

اخیراً سونی پلی استیشن 5 را با ‘Tempest Audio’ راه اندازی کرده است که به مشخصات شنوایی گیمر اختصاص می یابد. همچنینی کمپانی سونی همانند فیلیپس مفهوم استفاده از تلفن همراه را برای ایجاد نمایه شنوایی منفرد بررسی کرده است.

تلویزیون های 2021 فیلیپس

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 را از نزدیک ببینید

این شرکت در مورد نحوه کارکرد میمی در حالی که بیش از یک نفر جلوی تلویزیون هوشمند نشسته است اطلاعاتی نداده است. پردازش صدا از میمی در تلویزیون های فیلیپس 2021 مانند OLED856 ، OLED806 ، OLED706 ، PML9506 ، PUS9206 ، PUS9006 و PUS8506 پشتیبانی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟