صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی
اخبار لوازم خانگی

صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی 25 مارس روانه بازار چین می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی از 25 مارس در بازار لوازم ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی از 25 مارس در بازار لوازم خانگی چین رونمایی می شود.

رونمایی صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی در چین

هواوی اخیراً در بازار تلویزیون های هوشمند آغاز به کار کرده و در حال حاضر دارای سه سری سرویس برای مخاطبان مختلف است. این شرکت آن ها را تلویزیون های هوشمند نمی نامد و ترجیح می دهد Smart Screen صدا کند. این بدان معناست که چیزی بیش از یک تلویزیون است.

بیشتر بخوانید:

تصفیه هوا هوآوی روانه بازار چین می شود

حال انتظار می رود غول فناوری چینی صفحه هوشمند جدیدی را در بازار داخلی خود عرضه کند. در حالی که این شرکت هنوز تاریخ را تأیید نکرده و گزارش ها حاکی از رسمی شدن آن در تاریخ 25 مارس است.

تاکنون چیزی در مورد دستگاهی که هواوی قصد دارد اواخر ماه جاری به بازار عرضه کند منتشر نشده، حتی هیچ برچسب قیمتی از آن اعلام نشده است. اما انتظار می رود در روزهای آینده با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری وارد بازار چین شد

کمپانی هوآوی طی دو سال سه سری از صفحه نمایش هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است. یک سری X رده بالا، یک سری V میان رده و یک سری S سطح ابتدایی ارائه شده و این صفحه نمایش های هوشمند در چهار زمینه اصلی مانند تعامل هوشمند، تجربه چند صفحه ای، مرکز کنترل اینترنت اشیا و مرکز سرگرمی صوتی و تصویری متمرکز شده است.

صفحه نمایش هوشمند جدید هوآوی

بیشتر بخوانید:

بالش هوشمند هوآوی عرضه شد

از زمانی که تجارت گوشی های هوشمند هواوی به دلیل جنگ تجاری آمریکا و چین و تحریم های اعمال شده توسط آمریکا ضربه بزرگی را متحمل شده است و هوآوی در تلاش است تا پیشروی خود را در این صنعت حفظ کند. در چند ماه گذشته، به نظر می رسد این شرکت در حال تغییر تمرکز اصلی خود به سمت گوشی های هوشمند و گسترش تلاش های خود در سایر محصولات تولیدی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟