فر Dialog میله
اخبار لوازم خانگی

فر Dialog میله وارد بازار لوازم خانگی استرلیا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فر Dialog میله به عنوان مهم ترین نوآوری در فناوری در تاریخچه شرکت میله توسط ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فر Dialog میله به عنوان مهم ترین نوآوری در فناوری در تاریخچه شرکت میله توسط یکی از شرکا با نام Reinhard Zinkann معرفی شده است حالا این محصول در بازار استرالیا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

فر Dialog میله

فر Dialog میله به دلیل توانایی در طبخ ماهی یخ زده بدون ذوب شدن یخ مشهور است می تواند حتی بی نظیرترین مواد یا یک منوی کامل غذایی را با نتیجه دلپذیر بدون اتلاف وقا بیشتر آماده کند. فر Dialog شامل اولین تکنولوژی M Chef در جهان است که با ایجاد امواج الکترومغناطیسی در یک محدوده فرکانس خاص نتایج طبخ غذا را تا 70٪ سریعتر بدون کاهش کیفیت ارائه می دهد که این امواج را از طریق دو سنسور در محفظه پخش می کند.

فر Dialog میله

فناوری M Chef غذا را به صورت حجمی از داخل و خارج می پزد  به عنوان مثال یک فیله گوشت گاو با فناوری M Chef از مغز تا سطح به صورت یکنواخت پخته می شود. در فر های معمولی  گرما از خارج به داخل منتقل می شود بنابراین وقتی مغز و قسمت داخلی گوشت پخته می شود لایه های خارجی اغلب بیش از حد معمول پخته می شوند.

فر Dialog میله

فر میله مدل Dialog همچنین می تواند به عنوان یک فر قدیمی در آشپزخانه حاضور پیدا کند زیرا مجهز به قابلیت افزایش رطوبت، میله غذا و برنامه های خودکار پخت غذا مانند Gourmet Assistant است. دستیار Gourmet تنظیمات مربوط به زمان پخت، نوع و کیفیت غذا را نشان می دهد تا کاربران حالت کار و پخت را به صورت دستی انتخاب کنند و همچنین این دستیار قابلیت تشخیص غذا را نیز دارد. از دیگر ویژگی های کلیدی این فر می توان به خود تمیز کردن خودکار، چراغ LED BrilliantLight و صفحه نمایش M Touch برای کنترل فر با ضربه زدن یا کشیدن انگشت اشاره کرد.

فر Dialog میله

علاوه بر موارد ذکر شده فر میله با برنامه Miele@mobile سازگار است تا کاربران بتوانند با فیلم های آموزشی تهیه غذا، لیست های خرید روزانه و انتقال پارامترهای پخت و پز به طور مستقیم به دستگاه ایده های جدیدی را هنگام استفاده از این دستگاه تجربه کنند.

فر Dialog میله

بیتر بخوانید:

با 5 برند برتر لوازم لوکس آشپزخانه آشنا شوید!

ملیسا تیلور؛ مدیر گروه میله در حوزه پخت و پز و خنک سازی داخلی گفت که فر دیالوگ میله امکانات و قابلیت هایی را در هنگام پخت و پز را فراهم می سازد که قبلاً هرگز دیده نشده است. با فناوری هایی که انقلابی در این زمینه به وجود آورد مشتریان می توانند چیز های غیرقابل تصور را تجربه کنند. در واقع می توان گوشت ، ماهی و سبزیجات را دقیقاً در یک زمان داخل فر قرار دهید و هر شاهد آن باشید که هر کدام از آنها در یک زمان ثابت به یک میزان پخته شود. گوشت خوک یا گوشت بره که به طور معمول رو اجاق گاز و یا فر معمولی حدودا 8 الی 16 ساعت زمان برای پخت نیاز دارد با کمک فر دیالوگ میله فقط در 2.5 ساعت زمان نیاز است تا به همان نتایج برسد.

فر Dialog میله

او در ادامه گفت: ما از عرضه کردن این فناوری هیجان انگیز به استرالیا، به نمایش گذاشتن قول های برند خود و افزودن قابلیت های بیشتر در فناوری لوازم خانگی میله بسیار خوشحال هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟