نقاط قوت یخچال های سامسونگ /شناخت تمایزها برای خرید هوشمندانه
اخبار لوازم خانگی

نقاط قوت یخچال های سامسونگ /شناخت تمایزها برای خرید هوشمندانه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی نقاط قوت یخچال های سامسونگ و پرداختن به موضوعاتی مانند شناخت تمایزها ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بررسی نقاط قوت یخچال های سامسونگ و پرداختن به موضوعاتی مانند شناخت تمایزها برای خرید هوشمندانه برای افرادی که به دنبال خرید یخچال فریزر هستند و یا اطلاعات کافی از امکانات و ویژگی های محصولات این شرکت کره ای ندارد می تواند کمک کننده باشد و آن ها را برای خریدی هوشمندانه هدایت کند. امروزه یخچال فریزرهای زیادی روانه بازار می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند اما در این میان، محصولات برخی از برندها به دلیل وجود مزایای بیشتر با استقبال بالاتری مواجه می شوند اما راز موفقیت و برتری این شرکت ها در چیست؟ در این بخش تلاش شده تا ضمن پاسخ به تمامی سوالاتی که ذهن مخاطبان را درگیر کرده است به موضوعاتی مانند تاریخچه شرکت سامسونگ و امکانات جدیدترین یخچال سامسونگ پرداخته شود.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ ؛ خرید عیدانه یخچال های سامسونگ

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

تا پایان سال جدید زمان کمی باقی مانده و بازار لوازم خانگی همانند سال های گذشته پیش از عید پر رونق تر می شود و بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال تهیه محصولات مورد نیاز خود نظیر یخچال فریزر هستند البته و با توجه به گرانی های اخیر نمی توان کورکورانه به سراغ خرید رفت و پیش از انتخاب باید تمامی جوانب را سنجید که البته آشنایی با امکانات محصولات و خواندن مطالبی با عنوان های نقاط قوت یخچال های سامسونگ می تواند مشتری را برای انتخابی درست تر کمک کند.

نقطه تمایز یخچال های سامسونگ

با نگاهی به تاریخچه شرکت سامسونگ و بررسی فناوری های پیشرفته جدیدترین یخچال سامسونگ می توان پاسخ سوال نقطه تمایز یخچال های سامسونگ در کجاست؟ را دریافت. مدل های که در این بخش به آن ها اشاره شده است در بازار لوازم خانگی ایران موجود هستند و به همین دلیل نگرانی بابت عدم دسترسی به آن ها وجود ندارد و اگر علاقه مند به خرید یک یخچال فریزر کره ای و یا کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را با دقت بخوانید.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

یخچال های سامسونگ به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته شهرت دارند که در واقع یکی از نقاط قوت یخچال های سامسونگ تلقی می شود که به لطف آن ها دیگر با مواردی مانند از بین رفتن رطوبت و یا تغییر بو مواد غذایی مواجه نخواهید شد.با خواندن تاریخچه شرکت سامسونگ می توان متوجه شد که این تولید کننده لوازم خانگی کره ای راه پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده است و به پشتوانه سال ها تجربه و دانش متخصصان اقدام به معرفی این فناوری در محصولات خود از جمله جدیدترین یخچال سامسونگ کرده است.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

در پاسخ به سوال نقطه تمایز یخچال های سامسونگ در کجاست؟ می توان گفت که طراحی شیک و به روز، بهره بردن از تکنولوژی های هوشمند و مدرن و عملکرد و کیفیت بالا در ساخت و قطعات از ویژگی های اصلی مدل های این برند نظیر یخچال فریزر های ShowCase به شمار می رود که در این بخش قصد داریم به طور ویژه تر به معرفی تکنولوژی های تولیدات این برند بپردازیم.

 یخچال فریزر های ShowCase

یکی از مزایای خوب و مهم یخچالهای FSR سامسونگ، درب شوکیس آن است که فضایی اضافه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مواد غذایی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید سریع‌تر در دسترس‌تان باشد. حتی می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز کودکتان را در این بخش قرار بدهید که بدون اینکه نگران افتادن چیزی باشید، کودکتان به راحتی بتواند آبمیوه‌ها و خوراکی‌هایش را بردارد.

فناوری خنک‌ کنندگی مدرن یخچال سامسونگ

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

معرفی فناوری خنک‌ کنندگی مدرن یخچال سامسونگ نگرانی کاربران بابت از بین رفتن رطوبت و تازگی غذا‌ ها را از بین برده است. یخچال قدیمی تر از یک سیستم خنک کننده استفاده می کردند و در نتیجه به وجود آمدن مشکلاتی مانند تغییر طعم و مزه آب یخ ساز و یا عدم حفظ رطوبت فضای داخل یخچال طبیعی بود اما به لطف سیستم Twin Cooling Plus به راحتی می توان از فاسد شدن موادی مانند گوشت و سبزی جلوگیری کرد.

نقطه تمایز یخچال های سامسونگ در کجاست؟

برای آشنایی بیشتر با فناوری خنک‌ کنندگی مدرن یخچال سامسونگ باید گفت که یخچال ها دارای یک سیستم خنک کننده هوا را بین یخچال و فریزر انتقال می دهند که در نتیجه رطوبت هوای یخ زده در فریزر از بین رفته و شاهد ادغام بو و مزه مواد غذایی خواهیم بود اما در روشی که سامسونگ استفاده کرده این مشکل برطرف شده است.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

اکثر مدل های این شرکت نظیر ساید بای ساید های FSR این برند دارای سیستم Twin Cooling Plus هستند که در این محصولات از دو سیستم خنک کننده برای یخچال و فریزر استفاده شده و دیگر نیازی به رد و بدل شدن هوا بین این دو محفظه نیست. در نهایت رطوبت مواد غذایی حفظ می شود و تا دو برابر بیشتر تازه می مانند. از طرفی دیگر پدیده بوی نامطبوع در یخچال و تجربه شبیه به بوی ماهی دیگر اتفاق نمی افتد.

مزایا فناوری Twin Cooling Plus تنها به این جا ختم نمی شود و جالب ست بدانید که با خرید یخچال سامسونگ مجهز به این ویژگی امکان سفارشی سازی و تغییر دما در دو محفظه وجود دارد که براساس نیاز و نوع مواد غذایی می توان دما را بالا و یا پایین برد. شاید به گوش شما هم خورد باشد که میوه و سبزی را در طبقات پایین یخچال و یا فریزر قرار دهید اما با تجهیز یخچال های سامسونگ مانند ساید بای ساید های FSR به این قابلیت دیگر نیازی به چیدمان مواد غذایی در یخچال نیست زیرا رطوبت در تمامی بخش های یخچال تا 70 درصد حفظ می شود.

فناوری Multi Flow (سیستم جریان هوای چندگانه) در یخچال های سامسونگ

فناوری Multi Flow (سیستم جریان هوای چندگانه) در یخچال های سامسونگ

یکی از نقاط قوت یخچال های سامسونگ از قبیل از قبیل یخچال فریزر دو قلو مدل RR20 و RZ20 ساید بای ساید های FSR مربوط به فناوری Multi Flow یا سیستم جریان هوای چندگانه می شود. ممکن است برای شما هم پیش آمده که یک قسمت یخچال در مقایسه با سایر بخش ها خنک تر باشد در حالی که قسمت های دیگر از سرمای کافی برخوردار نیستند که یکی از دلایل اصلی عدم حفظ رطوبت مواد غذایی این تفاوت دمایی است.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

یخچال های سامسونگ دارای فناوری Multi Flow مجهز به چندین خروجی هوا هستند که در نتیجه دما در تمامی طبقات و بخش های محفظه یخچال به صورت یکنواخت پخش می شود و دما و رطوبت حتی در مواقعی که درب یخچال را باز می کنید حفظ می شود. این سیستم مانع از فاسد شدن مواد غذایی می شود و همیشه سبزیجات و گوشت را با طراوت نگه می دارد.

فناوری Metal Cooling یخچال فریزر های سامسونگ

فناوری Metal Cooling یخچال فریزر های سامسونگ

فناوری Metal Cooling یخچال فریزر های سامسونگ یکی از تکنولوژی های منحصر به فرد و کارآمد این غول کره جنوبی تلقی می شود که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند و در نتیجه هزینه های قبض برق شما کاهش پیدا می کند و این نکته برای افرادی که به دنبال یخچال فریزر کم مصرف هستند نکته ی مهمی به حساب می آید.

اگر در گروه افرادی قرار می گیرید که درب یخچال را به دفعات متعدد باز و بسته می کنید باید گفت که خرید یخچال هایی با این قابلیت یک گزینه مناسب برای شما تلقی می شود.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020

وظیفه اصلی این قابلیت حفظ بیشتر سرمای یکنواخت در یخچال و در نهایت تازه ماندن محتویات داخل آن است و روش کار آن بدین گونه است که یک لایه و یا پوشش فلزی بر روی سیستم خنک کننده یخچال قرار دارد و همان طور که می دانید رسانایی حرارتی فولاد ضد زنگ  بیشتر از پلاستیک و یا سرامیک است و در نتیجه مانع از گرم شدن صفحات خنک کننده یخچال می شود. این فناوری حتی در مواقعی که درب یخچال را باز می کنید وارد عمل شده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهد. برای دسترسی به این فناوری می توانید به سراغ خرید ساید بای ساید های FSR بروید.

مروری بر سایر تکنولوژی های یخچال سامسونگ

تکنولوژی های یخچال سامسونگ

  •  فناوری کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ : کاهش انرژی و صدا و افزایش طول عمر کمپرسور
  • فناوری  Power Coolیخچال های سامسونگ : عدم افزایش دما در مواد یخ زده
  • فناوری Flexzone TM سامسونگ :  امکان تنظیم خاص دما در بخش های مختلف یخچال که در صورت کمبود جا در فریزر می توانید مواد غذایی را به یخچال منتقل کرده و دما را در حالت یخ زدن قرار دهید.
  • فناوری آنتی باکتریال ضد بو: تمیز و پاک بودن هوای داخل یخچال و از بین بردن بوی بد یخچال
  • طراحی مدرن و به روز و دارای روشنایی LED

با توجه به معرفی فناوری های به کار رفته در یخچال های سامسونگ می توان تا حدودی پاسخ سوال نقطه تمایز یخچال های سامسونگ در کجاست؟ را دریافت کرد و یا علت نقاط قوت یخچال های سامسونگ را دانست و خواندن چنین مطالبی برای افرادی که در تکاپوی تغییر لوازم خانگی خود پیش از عید نوروز بوده و یا در تدارک خرید یک یخچال کره ای هستند خالی از لطف نیست.

نقاط قوت یخچال های سامسونگ

تجهیز یخچال فریزر به این فناوری ها در راستای راحت کردن زندگی بشر انجام شده است که اگر بخواهیم به طور ساده تر بیان کنیم باید نگاهی به کارایی فناوری Flexzone TM سامسونگ نگاهی انداخت. مطمئنا برای بسیاری از افراد پیش آمده است که پیش از عید نوروز و آغاز مهمانی با کمبود فضا در یخچال و یا فریزر مواجه شوند. این فناوری در این شرایط به کمک شما می آید. در صورتی که با کمبود فضا در فریزر مواجه هستید می توان مواد غذایی مورد نظر را در طیقه ای از یخچال قرار داده و دمای همان طبقه را در حالت یخ زدن قرار داد.

تاریخچه شرکت سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ

کیفیت و اعتبار بالای برند سامسونگ بر کسی پوشیده نیست اما برای این که با خیالی راحت به خرید یخچال های این شرکت کره ای بروید و بهتر با نقاط قوت یخچال های سامسونگ آشنا شوید مروری بر تاریخچه شرکت سامسونگ و موفقیت های آن طی سال های اخیر شده است.

جالب است بدانید این غول فناوری کره جنوبی فعالیت خود را از سال 1938 میلادی با فروش و صادرات مواد غذایی نظیر سبزیجات و ماهی آغاز کرد و ورود آن به صنعت لوازم الکترونیکی از سال 1960 کلید خورد و در دهه 70 وارد بخش تولید لوازم خانگی نظیر تلویزیون و یخچال فریزر شد. شرکت سامسونگ علاوه بر فعالیت در بازار لوازم خانگی در سایر بخش ها نظیر ساخت و ساز، مواد شیمایی، خرده فروشی و … مشغول به کار است و حتی اجرای پروژه ساخت و ساز برج خلیفه امارات در کارنامه تاریخچه شرکت سامسونگ قرار دارد.

تاریخچه شرکت سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر افتخارات زیادی را در کارنامه کاری خود دارد که به عنوان یکی از بازیگران اصلی تولید کننده لوازم خانگی و گوشی هوشمند در بازار جهانی شناخته می شود و از موفقیت آن می توان از  توسعه اولین دستگاه ضبط دیجیتالی ویدئو، کسب رتبه اول در حافظه فلش، کسب رتبه هفت جهانی ارزش برند در بین 100 برند برتر دنیا، رتبه اول در بازار جهانی تلویزیون برای 10 سال متوالی، خرید شرکت بین المللی هارمن و … نام برد.

شرکت سامسونگ بعد از اوج گرفتن تحریم ها ناچار به ترک بازار ایران شد اما محصولاتی که در این بخش به آن ها اشاره شده است با گارانتی سام سرویس در بازار موجود است.

سخن پایانی

برای این که با نقاط قوت یخچال های سامسونگ آشنا شوید و بدانید که نقطه تمایز یخچال های سامسونگ در کجاست؟ باید المان های زیادی نظیر کیفیت، فناوری و امکانات محصولات آن، اعتبار برند، خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به مواردی که ذکر شد و معرفی جدیدترین یخچال سامسونگ می توان بهتر تصمیم گیری کرد و انتخاب مناسب تری داشت.

یخچال های سامسونگ با تنوع بالایی روانه بازار می شوند اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید تنها به بررسی امکانات، کیفیت و ظاهر یک محصول بسنده نکنید و براساس بودجه و نیازهای خود تصمیم گیری کنید زیرا یک محصول علیرغم پیشرفته بودن و دارای طراحی و کیفیت قابل قبول برای شما کارایی ندارد. با اولویت بندی احتیاجات خود می توانید از پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟