اخبار لوازم خانگی

سه قابلیت برتر یخچال‌های سامسونگ چطور عمل می‌کند + ویدیو

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدیدی هستند که باعث می‌شود ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدیدی هستند که باعث می‌شود هوای بخش‌های مختلف یخچال بصورت یکسان خنک شود. این فناوری‌ها در عین حال باعث می‌شوند در صورت باز و بسته شدن چندباره درب یخچال، هوای داخل آن همچنان خنک بماند و در نتیجه علاوه بر فشار کمتر به موتور یخچال، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

فناوری Food ShowCase در سری یخچال‌های FSR سامسونگ یک بخش کاملا مجزا برای مواد غذایی و نوشیدنی‌های پرمصرف در اختیار شما قرار می‌دهد تا باز و بسته شدن چندباره درب یخچال باعث بیرون رفتن کل هوای خنک از یخچال نشود. در ضمن شما می‌توانید خوراکی‌های موردعلاقه فرزندتان را هم در طبقات پایین‌تر همین بخش بگذارید تا در هر زمان و به هر تعداد که نیاز داشت خودش به آنها دسترسی داشته باشد.
فناوری‌های Metal Cooling و All Around Cooling هم در ترکیب با هم به حفظ سرمای داخل یخچال و رساندن آن به تمامی گوشه‌ها و نقاط فضای داخلی یخچال کمک می‌کنند. به این ترتیب مواد غذایی مانند میوه‌ها و سبزیجات در بخش‌های مجزا، برای مدت طولانی‌تر تازه خواهند ماند.
در ویدیوی زیر به سه سوال اصلی درباره این قابلیت‌ها و نحوه کار آنها در یخچال‌های سامسونگ پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟