تهویه مطبوع جدید شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تهویه مطبوع جدید شیائومی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع جدید شیائومی با عنوان MIJIA روانه بازار لوازم خانگی می شود. این ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع جدید شیائومی با عنوان MIJIA روانه بازار لوازم خانگی می شود. این نسخه دارای قابلیت خواب آرام بوده و همانطور که از نام آن پیداست به گونه ای طراحی شده که با سر و صدای کم کار می کند و میزان صدای ان تنها 18 دسی بل است و کاربران می توانند یک خواب راحت داشته باشند.

تهویه مطبوع جدید شیائومی روانه بازار لوازم خانگی می شود

همانطور که گفته شد شیائومی تهویه مطبوع جدیدی را با نام MIJIA در نسخه خواب آرام عرضه کرده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که با سر و صدای کم یک خواب راحت را برای کاربران رقم می زند. کولر گازی یاد شده در حال حاضر با برچسب قیمت 2،099 یوان (322 پوند) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش سرویس کولر گازی در خانه

تهویه مطبوع جدید شیائومی

مهمترین نقاط قوت نسخه خواب تهویه مطبوع MIJIA شامل کنترل هوشمند باد، سطح جدیدی از بهره وری انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از گرمایش کولر گازی در زمستان

کولر گازی دارای یک دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور است که برای روشن کردن “حالت خواب” مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی حالت خواب آرام روشن است چراغ نمایشگر به طور خودکار خاموش می شود و صدای موتور به 18 دسی بل کاهش می یابد. همچنین عملکرد دمیدن ضد مستقیم فعال شده و یک فضای خواب ایده آل برای کاربر ایجاد می کند.

تهویه مطبوع جدید شیائومی

دمای بدن انسان در طول خواب به طور مداوم تغییر می کند. در طول خواب، به تدریج از حدود 37 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و دمای بدن در 5 صبح به کمترین دما یعنی حدود 35 درجه سانتیگراد می رسد و سپس به تدریج افزایش می یابد. در این راستا، نسخه خواب تهویه مطبوع Mijia متناسب با ریتم شبانه روزی بدن انسان عمل می کند و می تواند به طور هوشمند دمای خانه را از مرحله خواب تا قبل از بلند شدن تنظیم کند. در 4 صبح درجه حرارت داخلی را افزایش می دهد تا یک فضای خواب راحت برای شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 را بشناسید

تهویه مطبوع جدید شیائومی

همچنین نسخه خواب تهویه مطبوع Mijia می تواند با Mi Band ارتباط برقرار کند تا حالت خواب را حس کند و در عین حال هوشمندانه حالت خواب را خاموش / روشن کرده و یک فضای خواب راحت تر و آرام را برای خواب فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین محل نصب کولر گازی کجاست

صرفه جویی در مصرف انرژی نیز از ویژگی های اصلی این کولر گازی است. قدرت آن فقط 1 اسب بخار بوده و برای یک اتاق خواب 10-15 متر مربع مناسب است و از نظر انرژی و محیط زیست سازگارتر است.

تهویه مطبوع جدید شیائومی

این محصول هوشمند شیائومی از تمیز کردن 58 درجه سانتیگراد در دمای بالا، مقابله با کپک بر روی اواپراتور و تهویه مطبوع پشتیبانی می کند. نسخه خواب آرام تهویه مطبوع میجیا از کنترل برنامه MIJIA و کنترل صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند و از طریق mi.com در چین در دسترس کاربران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟