ثبت اطلاعات گروه کالایی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ثبت اطلاعات برای گروه کالایی لوازم خانگی و الکترونیک در سامانه جامع تجارت الزامی است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: ثبت ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: ثبت اطلاعات برای گروه کالایی لوازم خانگی و الکترونیک در سامانه جامع تجارت الزامی است.

 ابوالقاسم محمد زاده با اشاره به مشمولیت تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به کالاهای لوازم خانگی از تاریخ 22 مرداد امسال و به منظور شفافیت شبکه توزیع و قابلیت رصد کالاهای لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی در زنجیره تجاری کشور افزود: کلیه فعالین تجاری در این حوزه کاری ضروریست نسبت به ثبت اطلاعات برای گروه کالایی لوازم خانگی و الکترونیک در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است فروش کالاهای یاد شده تنها به اعضای زنجیره تامین ( کلیه اشخاصی که از مرحله تولید / واردات کالا تا تحویل آن به مصرف کننده نهایی در امر خرید، فروش ،حمل یا نگهداری کالاهای مشمول فعالیت می نمایند ) مجاز است که مشخصات آنها در سامانه جامع تجارت ثبت و مورد تایید قرار گرفته باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه خرید یا فروش کالاهای مشمول از طریق فضای مجازی نیز مشمول رعایت ضوابط تعیین شده می باشد، تصریح کرد: اتحادیه های مربوطه در این خصوص می بایست شرایط جدید صدور یا تمدید پروانه کسب برای رسته هایی که کالاهای مذکور را توزیع می نمایند علاوه بر احراز سایر شرایط قانونی و تکمیل اطلاعات آنها در سامانه ایرانیان اصناف نسبت به اطلاع رسانی به صاحبان این مشاغل جهت ثبت نام و اخذ نقش تجاری در سامانه جامع تجارت اقدام نمایند .

محمدزاده تاکید کرد: در صورت عدم ثبت نام و عدم رعایت ضوابط مذکور از سوی فعالین تجاری در این حوزه علاوه بر عدم صدور یا تمدید پروانه کسب، کالاهای موجود در واحدهای تجاری این اشخاص مشمول عرضه خارج شبکه بوده و جرائم مرتبط با تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال خواهد گردید .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟