تولید هوم پاد اپل
اخبار لوازم خانگی

تولید هوم پاد اپل پس از سه سال متوقف می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال 2017  در ماه نوامبر برای اولین بار اپل از اسپیکر هوشمند خود با نام HomePod ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال 2017  در ماه نوامبر برای اولین بار اپل از اسپیکر هوشمند خود با نام HomePod رونمایی کرد و هوم پاد استوانه ای اپل با 349 دلار مجهز به Siri تا یک سال بعد از آن دیگر عرضه نشد. حال بعد از گذشت سه سال چند روز پیش اعلام شده است که تولید هوم پاد اپل متوقف می شود.

تولید هوم پاد اپل

اپل طی گفتگو با یک خبر گزاری معتبر اعلام کرده که اگر چه تولید هوم پاد اپل متوقف می شود اما  در عوض بر روی هوم پاد Mini تمرکز خواهد کرد که سال گذشته در بازار عرضه شد و نظرات مثبت بیشتری را دریافت کرده است. هوم پاد مینی نه تنها کوچکتر است بلکه با قیمت 99 دلار به فروش می رسد که برخورداری از قیمت مناسب تر برای این دستگاه یک ویژگی محسوب می شود.

تولید هوم پاد اپل

بر اساس گزارش های منتشر شده، اسپیکر هوم پاد اپل تا زمان تمام شدن سهام و واحدهای موجود همچنان به روزرسانی و پشتیبانی نرم افزار ادامه می دهد و برای خرید در دسترس خواهد بود. با توجه به شناختی که نسبت به کمپانی اپل داریم فکر نمی کنیم که شرایطی همانند مایکروسافت و هارمن کاردن برای Invoke مجهز به کورتانا ایجاد شود. مایکروسافت برای کسانی که در آن شرایط بد بودند تصمیم گرفت پشتیبانی از دستیار بلندگو را خاتمه دهد با این حال انتظار می رود به روزرسانی جدیدی انجام شود تا اسپیکر هوشمند مایکروسافت به یک بلندگوی بلوتوث معمولی تبدیل کنند.

تولید هوم پاد اپل

اسپیکر هوشمند هوم پاد دومین محصولی است که اپل در این ماه متوقف کرده، پیش از این اعلام شده بود که تولید کامپیوتر های iMac Pro متوقف شده است. این کامپیوتر که هدف آن ارائه کار های تخصصی برای متخصصان، اهل فن و توسعه دهندگان است با قیمت 4999  دلار خریداری می شود.

تولید هوم پاد اپل

از اپل انتظار می رود که در آینده یک اسپیکر هوشمند تحت عنوان سری هوم پاد عرضه نماید تا بتواند جایگزینی موفق برای اسپیکر های بزرگ این کمپانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟