دکتر میثم نصیری
اخبار لوازم خانگی

اهمیت ارتباط رسانه و صنعت لوازم خانگی + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، شرکت های تولیدکننده ایرانی فرصت پیدا ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی، شرکت های تولیدکننده ایرانی فرصت پیدا کردند تا توانایی های خودرا در عرصه تولید محصولات با کیفیت به نمایش بگذارند اما در این میان تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران نباید از اهمیت ارتباط رسانه و صنعت لوازم خانگی غافل شوند.

به بهانه پایان سال 1399 تحریریه ال کا ایران تصمیم بر نشر خبری با موضوع اهمیت ارتباط رسانه و صنعت لوازم خانگی ایران گرفت تا به این واسطه فعالیت این رسانه تخصصی به عنوان اولین وب سایت خبری صنعت لوازم خانگی ایران بیشتر از پیش مورد بررسی قرار بگیرد.

ال کا ایران و ارتقاء سطح آگاهی مخاطب از صنعت لوازم خانگی ایران

ال کا ایران به عنوان اولین رسانه تخصصی اخبار لوازم خانگی در کشور فعالیت خودرا از سال 1393 با هدف ارتقاء سطح آگاهی مخاطب از محصولات لوازم خانگی آغاز کرد. تحریریه ال کا ایران تمام تلاش خودرا طی 6 سال گذشته به کار گرفت تا مخاطب صنعت لوازم خانگی ایران به واسطه شناخت بهتر از کیفیت محصولات، مطالبه گری بیشتری از تولیدکنندگان داخلی داشته باشد چنانکه این مطالبه گری به حق، باعث خواهد شد تا تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران برای جلب رضایت مشتریان، محصولاتی با کیفیت تری را تولید کنند.

ارتباط موثر تولیدکنندگان لوازم خانگی با رسانه تخصصی حوزه خود به افزایش سطح کیفیت تولید، جلب رضایت مشتری و همچنین ارائه راه ‌حل و راهکار و تلاش برای رفع مشکلات کیفی تولید منجر خواهد شد.

در همین رابطه دکتر میثم نصیری؛ مشاور و مدرس دانشگاه در حوزه بازاریابی و فعال حوزه تولید به خبرنگار «ال کا ایران» می گوید : تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی می توانند به کمک بخش پی آر و روابط عمومی به توسعه برند خود کمک کنند. تحریم فرصت خوبی را در اختیار تولیدکنندگان لوازم خانگی قرار داد، اما اگر از این فرصت برای معرفی درست و اصولی برند خود به مخاطب استفاده نکنند، به محض باز شدن واردات لوازم خانگی، شاهد از دست دادن بازار خود خواهند بود.

مصاحبه کامل با دکتر میثم نصیری با موضوع اهمیت رسانه و ارتباط موثر با سایت خبری لوازم خانگی ایران را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟