ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی تحت عنوان برند MIJIA عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی لوازم خانگی هوشمند شیائومی MIJIA این بار ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی لوازم خانگی هوشمند شیائومی MIJIA این بار ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA Pulsator را راه اندازی کرده که این ماشین لباسشویی بزرگترین ماشین لباسشویی Pulsator به شمار می آید. پیش از این، این برند مدل هایی با ظرفیت 3 کیلوگرم، 5.5 کیلوگرم و 8 کیلوگرم را با قیمت های بین 666-999 یوان روانه بازار کرده بود. ظرفیت دیگ این مدل ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها 10 کیلوگرم است و با قیمت 1599 یوان معال 244 پوند به فروش می رسد. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی در حال حاضر در پیش فروش است و کسانی که پیش خرید می کنند می توانند آن را با 1099 یوان یا 168 دلار تحویل بگیرند.

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی

بر اساس گفته های سازنده، ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی توانایی شستشوی 48 پیراهن، 4 پرده یک متری از کف تا سقف، 16 جفت شلوار جین، 4 ست چهار ست تخت و لباس های یک خانواده چهار نفره را به صورت همزمان دارد. همچنین این دستگاه هوشمند از 16 برنامه شستشوی حرفه ای برخوردار است به همین خاطر می توان از این دستگاه برای شستن پارچه های ظریف یا ضخیم استفاده کرد. هشت برنامه از 16 برنامه شستشوی حرفه ای را می توان فقط با یک دکمه روی دستگاه فعال کرد همچنین نرم افزار MIJIA به کاربران اجازه می دهد تا 8 برنامه حرفه ای دیگر را انتخاب کنند.

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی

از نظر طراحی  بدنه دستگاه از مواد فلزی PCM ساخته شده که  ضد آب و ضد رطوبت است. پوشش فوقانی از شیشه پانورامای میرایی ساخته شده که واضح و شفاف است و می توان نگاه واضحی به لباس های داخل آن می دهد. این پوشش همچنین دارای چندین ویژگی ایمنی برای جلوگیری از آسیب دیدگی هنگام  شستشو است.

ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی

یکی دیگر از ویژگی های ماشین لباسشویی Pulsator شیائومی این است که می توان از طریق نرم اقزار MIJIA به یکی از لوازم خانگی هوشمند مانند بلندگو XiaoAI متصل کرد. در این حالت می توان بلندگو را تنظیم کرد که هنگام شستشوی دستگاه  بوق بزند یا به عنوان یادآوری موسیقی پخش کند. دستگاه از طریق NFC به تلفن هوشمند متصل می شود بنابراین ممکن است برای جفت شدن با ماشین لباسشویی به یک گوشی هوشمند مجهز به NFC نیاز داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟