چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم
دکوراسیون منزل

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در گذشته فقط اکثر خانواده های اشرافی توجه فراوانی به دکوراسیون منزل و ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در گذشته فقط اکثر خانواده های اشرافی توجه فراوانی به دکوراسیون منزل و چیدمان آن داشتند اما امروزه دغدغه هر فردی چیدمانی زیبا و مناسب برای خانه و یا هر محل دیگری است هر شخص دوست دارد در محیطی زیبا و همراه با دکوراسیونی شیک زندگی کند. یکی از اجزای اصلی دکوراسیون های امروزی خانه های ایرانی کنسول است که معمولا در راهروی خانه و یا پذیرایی از آن استفاده می شود و بخشی از جذابیت خانه را چند برابر می کند البته نکته مهم چیدمان کنسول است که سبب نمای بهتر آن در منزل می شود.

چیدمان کنسول با وسایل ساده

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

همانطور که گفته شد اجزای روی این میز تاثیر فراوانی در زیبایی آن دارد و در این مطلب قصد داریم با چند ایده ی ساده برای دیزاین روی کنسول به شما در جذابیت بیشتر منزلتان کمک کنیم زیرا با کمی خلاقیت و امتحان چند مدل دکوری جذاب و ساده روی این میز می تواند یک بخش زیبا را در دکوراسیون پذیرایی شما ایجاد کند معمولا از این میز در پذیرایی، ناهارخوری و نشیمن استفاده می شود. دکوراسیون روی این میز کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد و باید متناسب با سبک کلی دکوراسیون منزل چیده شود و اجزایی که روی آن قرار می گیرد از هیچ قانون خاصی پیروی نمی کنند بلکه فقط سلیقه خودتان در آن دخالت دارد پس با ما همراه باشید تا ایده های جالب و جذابی را برای چیدمان کنسول  به شما پیشنهاد دهیم.

آباژور

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

قطعا یکی از دکوری های جذاب در هر خانه ای آباژور است حال تصور کنید که ترکیب آباژور روی کنسول می تواند چه ایده ی جذابی باشد کافی متناسب با اندازه کنسول مورد نظرتان یک آباژور با طرح دلخواه تان تهیه کنید و میز کنسول پذیرایی یا نشیمن را با این شی زیبا دکور کنید هم چنین در کنار آن می توانید از انواع اکسسوری روی کنسول مانند شمع های کوچک، مجسمه های سبک و تزیینی و… استفاده کنید.

شمع و شمعدان

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

قطعا یکی از ایده هایی که هم برای سبک مدرن و هم کلاسیک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد شمع و شمعدان است تزیین کنسول مدرن با شمع بستگی فراوانی به جنس میز کنسول دارد طراحی های شیشه ای این میز برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است و استفاده از شمع و شمعدان های سفید و نقره ای ترکیب خوبی با این میز کنسول شیشه ای ایجاد خواهد کرد اما در سبک کلاسیک، شمعدان روی میز کنسول چوبی هماهنگی بهتری خواهد داشت پس برای چیدمان کنسول چوبی حتما از شمعدان های پایه دار و طلایی رنگ استفاده کنید هم چنین بالای میز کنسول از یک آینه ای که قاب دور آن هماهنگی متناسبی با میز دارد قرار دهید.

گلدان

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

افرادی که علاقه مند به انواع گل و گیاه هستند قطعا اولین ایده ای که برای روی میز به ذهنشان می رسد استفاده از گلدان روی میز کنسول است حال شکل و شمایل این گلدان بستگی به سلیقه خود فرد دارد اما اگر از این شی برای تزیین میز کنسول استفاده کردید در کنار آن چند قاب عکس هم رنگ و یا مشابه طرح گلدان تان قرار دهید توصیه ما این است که عکس های خانوادگی‌ را در آن بگذارید و بالای این میز به جای آینه از چند قاب عکس تقریبا بزرگ‌ و یا پازلی با عکس های دلخواه تان بگذارید ایده گلدان روی کنسول قطعا جذابیت های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت.

 

اکثر میز های کنسول همراه با آینه هستند حال مدل این آینه ها بستگی به جنس میز و فرم آن دارد که در ادامه به چند ایده جالب برای زیبا تر شدن دکوراسیون کنسول شما اشاره خواهیم کرد.

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

کنسول های استیل همراه با آینه هایی با قاب استیل درخانه هایی با سبک مدرن هماهنگی دارد و استفاده از آن در دکوراسیون های مدرن و لوکس بسیار ایده ی مناسبی است در کنار آن استفاده از اکسسوری های کوچک و ساده بسیار جذابیت این میز را بیشتر می کند هم چنین در طراحی مدرن بهتر است از آینه های گرد استفاده شود نکته بعدی این است که اگر قصد دارید آینه توجه بیشتری را جلب کند سعی کنید روی میز را خلوت تر و تزیینات قاب آینه را بیشتر کنید.

کنسول های کلاسیک به همراه آینه هایی با قاب های طلایی ایده ای جذاب برای خانه های بزرگ که فضای کافی دارند است. روی این میز بهتر است از یک شمعدان به رنگ‌ قرمز و طلایی استفاده کنید هم چنین قاب هایی با طرح های خورشیدی ایده ی جذابی برای دور آینه است.

در چیدمان خانه ها استفاده از دکوراسیون قرینه روی میز ها ایده ی جالبی است حال تصور کنید که روی یک میز کنسول که آینه ای با فرم مستطیل دارد دو آباژور در گوشه های میز و یا دو تابلو در دو سمت میز می تواند این قرینه سازی را انجام دهد پس برای افرادی که دوست دارند دکوراسیونی منظم داشته باشند این سبک بسیار مناسب است.

نکات مهم هنگام انتخاب میز کنسول

چیدمان کنسول با رعایت چند اصل ساده اما مهم

اولین نکته برای انتخاب این میز تشخیص سبک مورد نظر است بعد از آن باید توجه خود را روی رنگ ها بگذارید یعنی یک‌ نگاه کلی به خانه بیاندازید و رنگ‌ های قالب را پیدا کنید سپس تصمیم بگیرید که جنس کنسول چگونه باشد ( استیل، چوبی، شیشه ای و….) سپس ‌بعد از آن از لوازم تزیینی برای روی آن انتخاب کرده و دکوراسیون روی کنسول را به اتمام‌ برسانید یک نکته جالب هنگام چیدمان میز کنسول اجزای رو به روی آینه هستند زیرا انعکاس آینه تاثیر خاصی در دکوراسیون آن قسمت خواهد داشت پس توجه داشته باشید که رو به روی میز و آینه چه اجسامی قرار می دهید.

میز کنسول به تنهایی می‌ تواند زیبایی خاص خودش را داشته باشد اما برخی از این میز برای جز تزیینی محیط استفاده می کنند که در هر دو مورد بستگی به سلیقه خودتان دارد علاوه بر موارد گفته شده در برخی موارد لازم‌ نیست روی میز کنسول را تزیین کنید بلکه با تزیین اطراف آن و قرار دادن شی های تزیینی دیگر و یا یک مجسمه یا گلدان بلند در کنار آن ها می توانید دکوراسیون میز کنسول خود را تکمیل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟