سرویس TV Plus تلویزیون سامسونگ در هند
اخبار لوازم خانگی

سرویس TV Plus تلویزیون سامسونگ در هند به صورت رایگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در یک اعلامیه مطبوعاتی سامسونگ اعلام  کرد که تمام مدل های تلویزیون هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در یک اعلامیه مطبوعاتی سامسونگ اعلام  کرد که تمام مدل های تلویزیون هوشمند سامسونگ از سال 2017 تا به امروز از سرویس Samsung TV Plus پشتیبانی می کنند. در واقع این سرویس نیاز به اینترنت دارد پس روی تلویزیون هایی پشتیبانی می شود که قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد. حال طی یک اعلامیه دیگر اطلاع رسانی شده که سرویس TV Plus  تلویزیون های سامسونگ در هند به صورت رایگان ارائه می شود.

سامسونگ حدود شش سال پیش سرویس TV Plus را برای تلویزیون های خود راه اندازی کرد اکنون غول فناوری کره ای این سرویس پخش برنامه های تلویزیونی رایگان را به هند آورده است. در اصل این سرویس به شما امکان تماشای محتوای تلویزیونی رایگان را در کانال های زنده و فیلم های مورد علاقه تان را به همراه پخش آگهی می دهد. بهترین ویژگی TV Plus این است که شما نیازی به اتصال کابلی جداگانه به تلویزیون و یا گیرنده ای مستقل ندارید زیرا در این سرویس همه خدمات با کمک اتصال به اینترنت ارائه می شود و برنامه Samsung TV Plus به عنوان یک فروشگاه یک طرفه در تلویزیون هوشمند نقش خود را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2021 را بیشتر بشناسید

اخیرا نیز صحبت ها درباره این موضوع است که سامسونگ می گوید پشتیبانی سامسونگ تی وی پلاس تنها مختص به تلویزیون نخواهد ماند بلکه به تلفن های هوشمند و تبلت های گلکسی نیز گسترش خواهد یافت. این شرکت پس از ارائه خدمات منحصر بفرد به تلویزیون های هوشمند سامسونگ سال گذشته آنها را نیز  به تلفن های همراه هوشمند خود نیز اضافه کرد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

سرویس TV Plus تلویزیون سامسونگ در هند

پس از تصمیم گیری برای ارائه سرویس TV Plus  تلویزیون های سامسونگ در هند ، در یک لیست اولیه تنها برخی از مدل های تلویزیون های موجود در هند برای پشتیبانی از سرویس TV Plus  سامسونگ انتخاب شده بودند اما بعد از کمی بررسی متوجه شدند که بیشتر تلویزیون های سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید هستند و یا قابلیت اتصال به اینترنت را دارند.

غول فناوری کره جنوبی با عرضه این سرویس در بازار هند می گوید سامسونگ تی وی پلاس در حال حاضر در 14 کشور سراسر جهان پشتیبانی می شود که شامل ایالات متحده، هند، کانادا، کره جنوبی، سوئیس، آلمان، اتریش، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، استرالیا، برزیل و مکزیک هستند.

سرویس TV Plus تلویزیون سامسونگ در هند

به هر حال  اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید که بعد از سال 2017 عرضه شده باشد می توانید بلافاصله از این سرویس استفاده کنید. کاربران می توانند برنامه Samsung TV Plus را در هر دو فروشگاه  Samsung Galaxy  یا  Google Play Store دانلود کنند. لازم به ذکر است که این سرویس محتوای 27 کانال جهانی و محلی را به نمایش خواهد گذاشت با این حال سامسونگ می گوید که ظرف چند ماه آینده کانال ها و محتوای بیشتری به آن اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟